Capitolul 1

190 10 5
                                    

- Auci, mamăăă vino repede sus! tip eu disperata.
Mama urca repede ca sa vadă ce se întâmpla. Mda...mi-a căzut dulapul in cap. Nu stiu cum am reușit, dar totuși mi-a căzut. Căutam ceva si eu cum sunt mai apucata, am tras putin de el si...POC in capul meu. Mama ma ajuta sa ma ridic si pune dulapul la loc. Ma cearta putin, dar ii trece repede.
Ma scuzati...dar, am uitat sa ma prezint. Eu sunt Emily, am 16 ani ( aproape 17), imi place moda, deși nu imi iau haine numai de firma, dar sa nu va gânditi ca imi iau de la second- hand. Sunt destul de bogata, dar nu sunt fitoasa. M-am mutat săptămâna trecută in California impreuna cu mama mea. Nu am niciun prieten pe aici si sper sa imi fac repede. Maine e prima zi de școala aici. Nu am fost pana acum la școala ca a trebuit sa imi facă transferul si nu am putut merge. Sunt curioasa sa vad cum e la școala cea noua.
* brr brr*
Offf...suna ceasul!!!! Trebuie sa ma trezesc!!
Ma dau jos din pat, merg la baie si apoi, ma imbrac cu o pereche de blugi negri rupti, o bluza simpla cu ceva desenat pe ea si balerinii mei preferați. Imi aranjej putin parul si apoi cobor la masa.
- Buna dimineața! spun eu somnoroasa.
- Buna dimineața! Cum se simte printesa mea? ma întreaba mama, zâmbind.
- Mi-e putin teama!
- De ce?
- Daca nu ma pot acomoda ușor?
- Nu iti mai fa atâtea griji. O sa te acomodezi tu. Eu plec ca am întârziat deja. imi spune mama, pupandu-ma pe obraz.
- Pa, mama!
Am terminat de mancat, imi iau jacheta si ies pe ușa. Ajung la școala....mda e ciudat, nu cunosc pe nimeni si ma simt ciudat. Merg singura pe coridor si...toti " colegii" erau ceva gen : " Uite...ea e colega cea noua? " siiii...ma dispera oamenii care fac asa, adica ce are daca sunt noua. Ei ar trebui sa vina la mine si sa încearcă sa vorbească...uite ca vin trei fete ( par fițoase).
- Tu...esti fata cea noua? ma întreaba una dintre ele, cred ca cea populară.
- Nu, ma numesc Emily. spun eu sarcastica.
- Nu te-am întrebat cum te cheamă! zice ea, dupa care își flutura parul si pleacă.
OMG......ce fițoase, urăsc oamenii asa de aroganți si care se cred smecheri, dar de fapt nu sunt.
- Imi pare rau daca s-au luat de tine! imi spune o fata(pare draguta).
- Ehh....nu-i nimic. Eu sunt Emily.
- Eu sunt Aryana. Incantata. Sper sa te acomodezi ușor.
- Mda....mersi.
- Hai, ca trebuie sa ma duc la ora. Ne mai vedem. Pa!
- Bine. Pa!
Dupa ce a plecat ea, eu nu prea stiu pe unde sa o iau, dar pana la urma am ajuns cu bine la ora de biologie.

A new life.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum