** Dimineața **
- Haide, Emy trezește-te!! Este tarziu! striga mama de jos.
- Imediat mama! spun eu, aproape dormind.
Ma uit la ceas si vad ca e ora 08:15...de ce m-a pus sa ma trezesc așa de repede?! Offf....mie somn. Da stiu, cand merg la școala ma trezesc la 07:00, dar azi nu merg la școala deci...
Ma imbrac cu o bluza albă simpla si blugii mei preferați negrii, imi iau conversii mei roșii si jacheta. Cobor la masa, mama era foarte agitata de parca era sfârșitul lumii. Nu e nimic important, doar ne mutam...
Ma suna Ary...
* - Hei, Emy ! Nu vii la școala azi?
- Nu, nu vin ca o sa durezeze destul de mult mutarea...
- Bine. Atunci ne vedem maine.
- Ba nu... Te chem deseară la mine, sa imi vezi "noua casa".
- Ok. Vorbim, pa!
- Paa!!
Imi iau bagajul de la mine din camera si cobor in bucătărie, unde mama ma aștepta. Imi iau rămas bun de la casa asta, in care am stat destul de putin...
* Dupa o ora*
Ajungem si noi la noua casa. E destul de frumoasa si mare. Sunt multumita de ea. Stăteam in pat, cand am auzit:
- Mamiiiii!!! se aude de afara o voce pitigaiata.
Ies pe geam sa vad cine e... Siiii....nu cred. Cine credeți ca e?? Da, Kat este. M-am mutat exact lângă fata fitoasa si bogata. Viața mea o sa fie un calvar.
* Dupa ore *
O vad pe geam pe Kat, care vine acasă la ea cu grupul ei de prietene.
O sun pe Aryana.
* - Hei, Ary! Cum a fost la școala?
- Hei! A fost destul de bine... Unde te-ai mutat?*
Ii dau adresa mea si imediat vine la mine.
- Stai, sa iti zic ceva! Stii lângă cine m-am mutat?
- LANGA?
- Kat.
- Kat? De la școala? ma intreaba ea surprinsă si putin dezgustata.
- Mdaa...o sa ma tortureze...
- Nu e adevărat! Sa imi spui daca iti face ceva. Ai înțeles?
- Bine, bine. Iti zic.
- Maine vii la școala, nu?
- Da, normal. De ce nu as veni?
- Pai...nu stiu.
Am pus un film pe care l-am ales la întâmplare si mancam inghetata. In timpul fimului, Ary il opreste si ma intreaba:
- Il placi pe Logan?
- Ce-i cu întrebarea asta?
- Spune sincer!
- Pai...spun eu rosind.
- Haide, Emy stiu ca il placi. Se vede de la o posta...sa stii ca si el te place.
- Serios?
- Da, el mi-a spus ca te place si ca ar vrea sa fie cu tine... Haide, chiar va potriviti.
- Nu stiu...nu te-ai supara?
- De ce sa ma supar? Oricum eu nu l-am iubit sau ceva de genul si nici el pe mine.
- Pai...nu stiu, dar cred ca il plac putin.
- Doar putin?
- Bine...da chiar il plac!
- Ma simt mult mai bine acum...spune Ary si da drumul din nou la film.
Am adormit uitându-ne la film.
CITEȘTI
A new life.
RandomEmily este o fata noua in oraș, este foarte bogata, dar nu este fitoasa. Se va acomoda ea in acest oraș? Viața ei se va schimba? Ve-ti afla daca o sa cititi...