Capitolul 2

108 10 2
                                    

* Dupa ore*
* Mesaj de la : Mamiii :*
* Grăbește-te acasă. Am o surpriza.*
Oare ce surpriza??? Oauu...deci chiar sunt curioasa. Poate e ceva important. Acum trebuie sa ma grăbesc. Aaaa...uite vine Aryana.
- Hei, Emily! Ce faci?
- Mbine....ma grăbesc acasă. Tu?
- Nu chiar asa de bine... spune ea putin dezamagita.
- Ce ai patit? intreb eu curioasa.
- M-am certat cu Logan!
- Logan?!
- Căpitanul echipei de fotbal, adica iubitul meu.
- Oau....esti chiar populară! spun eu mirata.
- Nu e chiar asa... Te-au mai deranjat?
- Nu. Dar cine se cred?
- Ehh...unde stai?
- Peste doua străzi. Tu?
- Chiar aici.
Oauuu....in fata mea a apărut o vila superba si foarte, foarte mare. Apoi, Ary mi-a dat numărul ei de telefon.
Offf....am uitat ca trebuie sa ma grăbesc! SURPRIZAAA!!!!! Încep sa alerg.
Cand ajung acasă, imi las jacheta in cuier si apoi merg in bucătărie, unde o vad pe mama vorbind cu TATA????
Da chiar el este! Nu l-am mai vazut de mult timp...
- Surprizaaa!!! striga ei bucurosi.
- Tataaaa!!!! tip eu nemaipomenit de fericita.
- Emy, ce faci? Mi-a fost foarte dor de tine!
- Si mie, tata!
-Ce frumos! zice mama râzând.
- Cum ai reușit sa vii? intreb eu curioasa.
- Nu conteaza cum. E bine ca sunt aici.
- Da, ai dreptate. zic eu sarcastic.
Tata si cu mama s-au despărțit acum câțiva ani pentru ca nu se mai înțelegeau si de atunci eu l-am vazut doar o data pe tata. Mi-a fost foarte dor de el. Sper sa mai rămână la noi, dar cred ca mama nu o sa fie de acord.
Din păcate acum tata a plecat, dar a zis ca o sa mai vina cand o sa mai aibe timp...
- Mama, de ce l-ai chemat pe tata?
- Ma gândeam ca iti era dor de el....noapte buna!
- Noapte buna! spun eu confuza.
Urc in camera mea, ma schimb in ceva lejer si ma arunc in pat. Ma uit la ICarly, serialul meu preferat. Stiu, e cam ciudat ca ma uit la chestii dinastea, dar sunt amuzante. Adorm foarte repede deoarece sunt obosita, a fost o zi destul de grea si obositoare.

A new life.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum