Capitolul 17

44 5 1
                                    

Am ajuns la școala, si iar am cam întârziat la ora de chimie. Profesoara a zis ca daca se mai repeta o singura data imi trece absenta nemotivata si 4 in catalog...
Azi ne-a dat drumul mai repede ca nu am facut religie...
Nu stiu unde e toată lumea, adica Ary, Logan sau Max. Ma duc pe coridor sa vad daca e cineva si il vad pe Max.
- Max! il strig eu din cealaltă parte a coridorului.
- Aaa, buna, Emy! Ce faci?
- Bine.....il caut pe Logan...sau Aryana. Stii cumva unde sunt?
- Da, au plecat ceva mai devreme! imi spune Max.
- Mergeau acasă?
- Logan asa a zis...ca merg acasă.
- Mersi mult, Max. Vorbim mai incolo.
- Bine...pa!
O sun pe Aryana, dar nu imi răspunde, apoi il sun pe Logan, dar nici el nu imi răspunde. Ma întorc înapoi ca sa il mai intreb ceva pe Max, dar please deja...
Merg acasă, ma schimb, cobor sa imi iau o inghetata din frigider si apoi plec. Nici mama nu a venit inca de la munca.
Ies pe ușa, cand imi suna telefonul. Era Logan.
* - Alo! Emy, ce faci?
- Bine! Unde esti? De ce nu m-ai așteptat?
- Scuze...m-am grăbit acasă...
- Si pe Ary ai așteptat-o....
- Nu te supara....haide repede pana la mine.
- Vin in 10 minute. Pa!
- Ok, ne vedem!
Merg repede acasă la Logan sa vad ce se întâmpla. Ajung la el, bat la ușa, dar nu imi răspunde nimeni. Am vazut ca ușa era deja deschisă, asa ca intru. Era noapte, si nu era nimeni, pana cand toti tipa: SURPRIZAAAA!!!!!
- Oauu...pentru mine? intreb eu nedumerita.
- Da, pentru tine, iubita mea! imi spune Logan si apoi ma sărută.
Eu si Logan oficial suntem un cuplu. Surpriza era pentru mine deoarece sunt iubita lui acum...
Dupa ce am dansat, ne-am distrat, am ras, eu am iesit putin pe balcon ca sa iau aer, dupa mine a venit si Logan...
- Iubitule...multumesc mult pentru tot ce ai facut pentru mine.
- Nu ai pentru ce.... Te iubesc!
- Si eu!
- Dar...trebuie sa iti spun ceva...
- Spune!
- Pai...eu o sa plec saptamana asta in turneu cu fotbalul. Nu te superi, nu?
- Ce frumos! Ma bucur pentru tine. Nu, nu ma supar. De ce m-as supara?
- Pentru ca nu sunt lângă tine?
- Sa ma suni in fiecare zi, da?
- Da, normal....acum haide sa intram, sa ne mai distram putin. Ok?
- Da, haide... Logan....cand pleci?
- Maine, mai pe seara, cred...
- Bine, haide sa intram.
Am intrat înăuntru, am mai dansat, pana pe la 12:00 noaptea cand m-a sunat mama ca sa ma duc acasă. Toti au plecat, iar Logan m-a condus acasă.
- Maine sa ma suni cand pleci!
- Bine.Haide, du-te in casa acum ca s-a facut tarziu. imi zice el.
- Noapte buna! spun eu sărutându-l.
Intru in casa, ma duc repede in camera mea, imi fac un dus, ma schimb in pijamalele mele cu pinguin si apoi ma bag in pat si ma uit la ICarly. Adorm destul de repede.

A new life.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum