Capitolul 19

42 4 1
                                    

Am ajuns acasă, este ora 16:00, pe la 18:00 plecam. Asa ca mi-am facut un dus, m-am machiat putin si mi-am luat o rochie pe care am cumparat-o azi cu mama, alb cu negru din dantela, niște balerini negrii si mi-am aranjat putin parul. Am coborât, mama ma astepta jos. Era îmbrăcată foarte frumos...
- Esti gata, scumpo? ma intreaba mama.
- Mdaa... De ce trebuie sa fac eu asta?
- Comporta-te frumos, Emily.
- Bine, mama. De ce nu ma intrebi si pe mine înainte sa imi faci tu planurile?
- O sa fie bine, o sa vezi...
Iesim pe ușa, noi trebuie sa mergem la un restaurant. Chemam un taxi si cand ajungem, mama imi spune:
- Fii respectoasa, Emy! O sa iti placa. Promite-mi!
- Bine, iti promit, dar daca ma plictisesc plecam...
Am intrat in restaurant si colegul de munca al mamei vine la noi si ne conduce la masa.
- Buna seara! spune el.
- Buna seara. zic eu si apoi mama.
- El este fiul meu, Zack. spune colegul mamei de munca si ni-l prezintă pe fiul sau.
- Ea este fiica mea, Emily. ma prezintă mama.
- Este foarte frumoasa. spune colegul mamei. Si...apropo ma numesc Andrew. imi întinde mana.
- Incantata. spun eu.
Ne-am așezat la masa. Am comandat mâncarea, am mancat si dupa mie mi-a sunat telefonul...mi-am cerut scuze, m-am ridicat de la masa si m-am dus la toaleta. Abea acum am vazut ca m-a sunat Logan...il sun înapoi.
- Alo! Iubire, ce faci? Vino si ia-ma de aici! Logan...spun eu aproape plângând.
- Ce ai pățit? Esti la întâlnire?
- Da...nu mai vreau!!!!
- Logan? Cine e Logan? spune mama care m-a urmărit!
- Mama....
- Cu cine vorbeai? Tu ai iubit?
- Da...
- De ce nu mi-ai spus, Emy?
- Pentru ca credeam ca nu o sa ma lași sau nu stiu., dar aveam de gând sa iti spun...
- Acum ce facem? Daca imi spuneai nu ajungeam aici...
- Rezolvam noi cumva...
- Imi povestești acasă, tot! Acum haide!!
Am mers, ne-am așezat din nou la masa.
- Haide, noi sa mergem sa ne plimbam putin ca sa ii lăsam pe copii singuri...ii spune Andrew mamei mele.
- Bine. spune mama, uitându-se la mine.
Eu am rămas la masa singura cu Zack. Este destul de dragut, dar il iubesc pe Logan...
- Vrei sa mergem si noi sa ne plimbam putin? ma întreba el.
- Mai bine, stam aici...
- Cum vrei.... Tu nu voiai sa vii aici, nu?
- De unde ai stiut?
- Nici eu nu am vrut....scuze, am iubita.
- Si eu am iubit.
- Serios?! Am scăpat ușor amândoi...
- Mda....spun eu râzând.
- Vin părinții noștri! Cred ca o sa plecam...
- Gata copii? spune tatăl lui .
- Da....
- Noi trebuie sa plecam ca s-a facut tarziu. spune mama. Ne mai auzim....
- La revedere! Pa, Emy! spune Zack.
Am iesit din restaurant, am chemat un taxi, timp in care mama nu a vorbit deloc cu mine. Cand am ajuns acasă, m-am schimbat in ceva lejer si am coborât ca sa ii povestesc mamei tot ce s-a întâmplat...
- Te ascult...
- Pai...sunt cu el de cam o saptamana jumătate, este prima data cand m-am îndrăgostit, mama.
- Mai spune-mi ceva despre el!
- Il cheama Logan, este căpitanul echipei de fotbal, este cel mai popular tip din școala. O sa ți-l prezint cand se întoarce din turneu.
- Bine, altădată cand o sa fii cu un băiat, te rog sa imi spui. spune mama si ma ia in brate.

A new life.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum