Capitolul 7

63 6 4
                                    

Dimineața ma trezesc, ma duc la baie, ma schimb in hainele de școala si cobor la masa. Jos era mama, care a venit din delegatie si făcea ceva bun de mâncare...
- Hei, mama! Ai venit? Nu mi-ai spus ca vii azi. o intreb eu pupand-o pe obraz.
- Da am venit, scuze ca nu te-am sunat, dar am avut multă treaba... Sper ca nu prea te-ai acomodat si nu ți-ai facut prieteni....
- Adica? Nu tu imi ziceai ca o sa ma imprietenesc repede si ca o sa imi placa? Acum ma descurajezi? o intreb eu confuza.
-Nu te descurajez...scumpa mea. Dar trebuie sa vorbim ceva...
- Ce anume?
- Am ceva probleme la firma si nu pot sa plătesc chiria... Cred ca o sa ne mutam, iar...
- Cum???! Ne mutam? Nu, eu nu accept. spun eu iritata.
- Draga mea...trebuie sa ne mutam. Ți-ai facut prieteni?
- Aryana. E singura mea prietena.
- Nu cred ca va-ti imprietenit asa de bine.
- Ba da...dar daca trebuie neeaparat sa ne mutam, asta e. Cand plecam?
- Maine sau daca nu poimâine.
- Mbine... spun eu oftand.
Nu imi vine sa cred ca ne mutam si de aici dupa ce ca abea mi-am facut si eu o prietena...offf...
Azi la școala o sa ii zic Aryanei ca o sa ma mut...o sa imi fie dor de ea....si de Logan. Cred ca simt ceva pentru el, dar nu mai conteaza acum. Sper ca nu ma mut departe ca sa pot sa ma întâlnesc cu Ary.


AM PUS SI NEXTUL, sper SA VA PLACA! Lasati Comm DACA VA PLACE... MULTUMESC!

A new life.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum