Dimineața...dupa ce ma trezesc, ma schimb in hainele de școala, cobor la masa si dupa plec la școala. Este suuper ca mai sunt doar câteva zile pana la vacanta de vara. Abea astept.
Ies pe ușa, in fata casei ma așteptau Logan si Aryana.
- Ce faceti? Nu trebuia sa ne intalnim la locul nostru?
- Ba da. Dar... spune Logan.
- Ok...hai sa mergem. zice Ary.
Am ajuns la școala si am aflat ca Kat o sa se mute in alta tara. Ne-am bucurat nespus de mult ca scăpăm de o fitoasa, dar cele din grupul ei erau foarte supărate pentru ca acum nu o sa mai fie ele populare.
Cand sa merg la ora ma întâlnesc pe coridor cu Max care era foarte suparat si aproape plângea.
- Ce ai patit? il intreb eu.
- M-am certat cu Aryana, si s-a suparat pe mine.
- De ce?!
- Nu stiu...nu i-am facut nimic si zice ca sunt un nesimțit.
- Si mie de ce nu mi-a spus nimic?
- Nu ți-a spus?
- Nu! Nu stiu ce e cu Ary si azi dimineața se purta ciudat. Vorbim mai incolo, nu mai fii suparat.
- Mersii de sfaturi!
- Nu ai pentru ce...
M-am dus la ora, iar am întârziat, dar noroc ca profesorul a venit cu putin timp mai tarziu decat mine.* Dupa ore*
Ma întâlnesc cu Logan pe coridor, ca de obicei, ca sa mergem acasă.
- Stii ca Max cu Ary s-au despărțit?
- Nu! Nu mi-au spus nimic...
- Azi am aflat si eu de la Max, el credea ca Aryana ne-a spus.
- Se poarta ciudat Ary de la un timp...
- Stiu. Trebuie sa vorbesc cu ea!
- Vrei sa iesim putin mai tarziu?
- Nu pot. O sa o chem pe Ary la mine sa o trag de limba....sa imi spună tot.
- Bine, sa ma suni! Pa, iubire! spune Logan.
- Pa!! spun eu si il sărut pe nas.
Am ajuns acasă, am urcat in camera la mine si m-am scimbat in ceva lejer. Am sunat-o pe Ary, ca sa vina la mine si a zis ca vine in jumatate de ora.
* Ding- Dong*
Clar e Aryana. Ii deschid, mergem in camera mea. Am inceput sa povestim si la un moment dat nu mai ziceam nimic.
- Cum mai e cu Max? intrerup eu liniștea.
- E bine...
- A serios?!
- Emy, ce-i cu tine? Ce-s cu întrebările astea?
- De ce ma minti? De ce nu mi-ai spus ca te-ai despărțit de Max?
- Pai...
- E adevărat?
- Da.
- De ce ascunzi de mine chestiile astea? Nu noi suntem cele care ne spuneam totul?
- Scuze...spune ea si apoi se ridica si pleaca.
- Ary...spun eu, dar nu cred ca a mai auzit.
Nu înțeleg ce e cu ea. Adica noi suntem cele care ne spunem totul. De ce se poarta asa? Ce i-am facut? Ce i-a facut Max? O mie de întrebări, dar niciun raspuns.
Dupa câteva zile, Aryana mi-a spus ca s-a împăcat cu Max si ca a fost o proasta ca s-a certat cu el.ACEASTA A FOST CARTEA MEA, SPER CA VA PLACUT! MULTUMESC PENTRU COMENTARII SI VOTURI. VA PUP!!! :* S-ar putea sa mai pun o carte <3 <3
CITEȘTI
A new life.
RandomEmily este o fata noua in oraș, este foarte bogata, dar nu este fitoasa. Se va acomoda ea in acest oraș? Viața ei se va schimba? Ve-ti afla daca o sa cititi...