Capitolul 4

70 8 0
                                    

E foarte bine ca directorul a înțeles (destul de greu, dar merge). A înțeles situația, dar a zis sa nu se mai repete. Era chiar ciudat sa am probleme din primele zile.
S-au terminat si orele de azi, o sa merg acasă si clar o sa ma plictisesc...
Dupa ce ajung acasă, ma schimb in niște pantaloni scurti si o bluza simpla, ma duc la bucătărie sa imi iau o inghetata. Mi-a venit o idee suuper.....sa o sun pe Ary sa vina la mine, poate ne uitam la un film sau ceva, dar între timp ma suna mama.
* - Alo! Emy, ce faci? Ai vazut biletelul?
- Da, mama.
- Chiar imi pare rau ca a trebuit sa plec acum. Siii....ti-ai facut prieteni?
- Sa zicem...
- Te sun si maine ca am multă treaba. Te pup.
- Si eu, paa! *
Mda....si mie imi pare rau ca mama a trebuit sa plece fix acum, dar asta e, adica nu mor câteva zile singura. Ce trebuia sa fac? Aaa....da sa o sun pe Aryana.
* - Hei, Ary! Ce faci?
- Aaaaa!!!!!! tipa Ary (cred ca foarte fericita).
- Aryana, ce ai patit? intreb eu, râzând.
- Trebuie sa ne intalnim sa iti povestesc!
- Pai...voiam sa te chem la mine sa vedem un film....vrei?
- Da sigur. In jumătate de ora sunt la tine!!! si imi inchide telefonul.
Am pregătit un film bun: " Fifty shades of grey. " E super filmul si popcorn, inghetata si tot felul de prostii.
* Ding- Dong*
E Ary, cand deschid ușa, repede sare in brate la mine foarte fericita.
- Hei, Ary. Ce faci? De ce esti asa de fericita???? intreb eu foarte curioasa.
- Deci....cea mai tare zi : m-am împăcat cu Logan!!!!!!!!!!!! spune ea aproape plângând (de fericire).
- Ma bucur pentru voi. Cred ca Logan e un băiat bun. zic eu.
- Daa.....este!! Deci....la ce film ne uitam? schimba ea subiectul.
- Fifty shades of grey!!
- E filmul meu preferat!!
- Serios?! Si al meu!
- Vrei inghetata?
- Da, normal....
Am pus filmul si am inceput sa mancam popcorn cu inghetata, o combinatie ciudata. Ary o sa rămână la mine peste noapte, chiar daca sta destul de aprope de mine. Am povestit, ne-am bătut cu perne si apoi am adormit, pe la 03:00. Maine avem școala...

A new life.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum