Dupa școala, Aryana va sta putin mai mult ca are nu stiu ce proiect sau ceva de genul. Ma întâlnesc cu Logan...
- Hei! Ce faci? Mergi acasă?
- Hei! Da merg acasă!
- Vrei sa te conduc? ma intreaba el.
- Nu nu e nevoie...nu stau departe.
- Eram sigur ca o sa spui asta...
- Si atunci de ce ai întrebat?
- Ca sa fiu gentleman. Nu poti sa spui si tu, da?
- Bine, scuza-ma. Da te las sa ma conduci.
- Hai sa mergem!
Pe drum, nu prea am vorbit ca nu aveam ce.....
- Cum iti merge cu Ary?
- De ce nu vorbesti cu ea?
- Pentru ca nu prea vrea sa vorbească despre asta...
- Eu nu o iubesc sau nu e ceva serios, doar ca nu stiu...
Cand am auzit ce a zis, imi venea sa ii dau o palma sau chair mai rau....
- Iti bati joc de ea?
- Daca asa vrei sa o iei... Tu ai iubit?
- Inca nu....spun eu sarcastic.
- Esti foarte frumoasa cand razi!
- Multumesc!
- Cred ca avem o atrcactie reciproca...
Doamne.....nu stiu daca il plac sau nu pe Logan, dar doamneee este iubitul prietenei mele și...el se da la mine!!!!
Am ajuns in fata casei mele.
- Ok. Am ajuns. Mersi gentlemanule. zic eu râzând.
- Ne mai vedem...Pa, frumoaso!
Intru repede in casa si ma prefac ca nu am auzit.....oare sa ii spun Aryanei? Deocamdată nu ii spun, sa vad cum decurg lucrurile.
Chiar.....maine cred ca vine mama!
Ma duc in camera mea, ma schimba in ceva ușor si ma arunc direct in pat. Dau drumul la televizor, pe ICarly. Ma tot gândesc la ce s-a întâmplat azi...nu stiu ce sa fac....adica cred ca il plac putin pe Logan....ba nu nu il plac!!!! Nu pot sa il plac!
Imi place la liceul acesta, e destul de bine si m-am acomodat super ușor.
Nu prea mi-am facut prieteni in afara de Aryana si....Logan?! Ceeee nu....Logan nu e prieten!!!!
CITEȘTI
A new life.
عشوائيEmily este o fata noua in oraș, este foarte bogata, dar nu este fitoasa. Se va acomoda ea in acest oraș? Viața ei se va schimba? Ve-ti afla daca o sa cititi...