6.Tanıştım

11 0 0
                                    

Doktorlar içeri akın edip kapl masajı yapıp, arada şok cihazı vücuduna çarparken olup biteni izlemekle yetiniyordum. Ta ki Barlas yanımda belirene kadar,

Ona irileşmiş gözletle baka kaldım çünki yüzü yaralar içindeydi, bendeki gibi kanlı olmayasada belliydi yaraları, kısık gözlerle ona yaklaşıp fısıltıyla konuşabildim.

"Sana... sana bunu kim yaptı."dizlerinin üstüne düşerken fazlasıyla korkmuştum.Onun yok olup gitmesinden,yanımda te kalan insanın yani hayaletin kaybolmasından korkmuştum.Bütün ruhunun enerjisi sönmüş gibiydi,zar zor dudaklarını aralayıp konuşmaya başladığında pür dikkat onu dinlemeye koyulmuştur.
"O... O cadı.. peşinde olan o yaptı...o çocuk tehlikede ,sana okulda yardım eden ruh..."son sözlerinden sonra gözleri kapandığında benimde gözlerimde yaş akmıştı,yanına gidip kafasını kucağıma koydum ve hayalet kovan sözlerini söylemeye başladım.

"Ruhların doğmasıyla başladı herşey:carmensa carvates,ve yok oluşun başlangıcındaydı herşey:stoyolome stoma,gitmes gerekenin gitmesiyle son bulur denge:tevoserie strosenta keslovana pegri kosopra..."

son sözleri zorlanarak söylemişken hastane ışıkları gel git yaparken bi kaçının patladığına şahit oldum,tam Barlasa bakacağım sırada onun suratı belirdi simsiyah gözlerde sadece öfke vardı.Parmakları boğazıma dolanırken tepkisizdim sadece titreyebiliyordum,nefesimin kesildiğinin farkındaydım ama yapacak hiçbir şey yoktu ,bir kaç çığlığı kulaklarımı tırmalarkrn boğazımdaki baskı kaybolmuştu ve son gördüğüm Barlasın ve gülücüğün yüzüydü.

ㅊㅊㅊ4 Saat sonraㅊㅊㅊ

Hastanenin kokusundan kurtulmuş rahatça kanepemde yatıyordum.Clrax ın gidip gitmediğinden emin olamasam da Barlas düzelmişti hatta ilk defa kendine hayalet arkadaş bulduğu için küçük çocuklar gibi mutluydu.

Gerçi yaşlı falan da değildi 23 yaşında fazlasıyla kaslı ve yakışıklıydı ölmeden önce kesinlikle playboydu.

Gülücüğünde gelmesiyle ev fazlasıyla kalabalıklaşmıştı.Kızlar ve hastanede karşılaştığımız mertler de bizdeydi.Çocuklar ve bizim kızlarla sohbet ederken bir yandan da gülücükle Barlastaydı gözlerim çok iyi anlaşmış hatta derin bir sohbettelerdi.
"Egzotik maymundan dünyaya.Alooo Adel kendine gel yahu"Gülün sesiyle irkilsemde gülümsedim ve gruba tekrar döndüm.
"Evet beyler ve bayanlar evime hoş.."öksürük sesiyle Ezraya döndüğümde gülümsedim ve cümlemi yineledim.
"Pardon.. evimize hoşgeldiniz. sohbet güzel ama sıkıldım.Film,tabu,okey,iskambil,karaoke,şişe çevirmece seç beğen al yapın"Çocuklar bu rap şeklinde sıralamama şaşkınken kızlar okey diyip kıkırdadılar.

"Pes var mı?" sorunun geldiği yere baktığım da şahin olduğunu görüp şaşırdım ilk defa sesini duyduğum gerçeği vardı kafamı sallayıp"Aslında var.. evet oynamak isterseniz yan oda da" gülümsiyerek yanında burakla yan odaya geçerken Cem ve tunaya baktım
"Gençler siz birşey demediniz" diye sordum.

Cem düşünür gibi yapım gülümsedi "tavla varsa biz alalım onu"demesiyle ayağa kalktım ve televizyonun çekmecesinden çıkartım, onlara verdim şaşkın şaşkın bakarlarken açıklama gereği duydum ve konuşmaya başladım.
"Şaşırmayın böyle yaa sadece oyunlara biraz düşkünüm hepsinden aldım oyüzden hadi oyununuza bakın."diyip gülümsedim.
"Egzotik diyorum ben size boş yere vermedik ona bu ismi"Afetin sesiyle gülümsemem iyice büyüdü ve herkes gülmeye başladı.Kafa sallayıp yerime geçtim.Mert,Afet,Ezra ve Gül okey oynarken bende puan tutuculuğunu seçtim. Birazda amacım gülücüğü izlemekti ona döndüğümde hüzünlü gözlerle masadakileri izliyordu.Nedenini anlamasam da okey oynayanlara geri dönmüştüm.

Saat 23.00 gelirken herkes evlerine dağılmak için ayaklanmıştı,herkesi yolcu ettikden sonra daha fazla dayanamayıp gülücüğe doğru gidip hızla elimi uzattım "Ben Adel"sesimin heyecanına aldırış etmedim.Tam geri elimi çekecekken aklıma gelen şeyle avucumu alnıma vurdum hayaletlerin el sıkamadığını unutmuştum .

Elime bakıp ellerini kaldırıp yeniden indirdi ve gülümseyerek cevap verdi "MİRZA"

Evet olmayan okuyucularim umarim begenirsiniz:) iyi okumalar

Hayaletlerle BeraberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin