multimedia: Adel
Dün gece bütün zamanı mı Barlasla ev temizleyerek geçirdim çok eğlenceliydi hayalet olması çok iyiydi ,beni yormamak için fazla çalışmıştı hatta sabah olduğunda anlamaz bir ifadeyle telefonumun sesiyle uyandım barlas ortalar da görünmüyordu hen salona yöneldim belki ordadır diye fakat orda da yoktu belki yakınlardadır diyerek bağırarak konuştum "Senin gibi bir hayalete sahip olduğum için mutluyum."bunu dedikden sonra gerçekden delirmiş olup olmadığı mı düşünüp güldüm.Hayaletler yüzünden gerçekden bir gün diyerek evden ayrıldım ,yoldaki bazı insanları bakışlarına aldırmadan okul binasının içine girdim.
Bugün dikkat çekecek birşey yapmasamda bakışların sebebini anlamasamda yerime doğru yürüdüm tam o sırada sınıfa Ezranın girmesiyle kafamı ona doğru çevirdim önce beni göremesede sonra göz göze geldiğimiz de hem şaşırmış hem korkmuş bir ifade vardı ne olduğunu anlamadan yanıma geldi ve yüzümü ellerinin arasına alıp konuştu.
"Adel sen iyi misin tatlım ha? bu nasıl oldu dün seni yanlız bırakmamalıydım .Allah kahretsin!"korktuğunu fark ettiğim için hemen"ne oldu söyler misin insanlarla senle aynı tepkiyi veriyor anlamış değilim""sen senin alnında intikam yazıyor acıyı hissetmiyorum deme bana"onu böyle görmek gerçekden canımı acıttı o yüzden hemen ona sarıldım.kendini suçlamamalıydı bu benim lanetim gibi bir şeydi ,onu sakinleştirirmek isterken elime düşen su damlasıyla irkildim kafamı refleks olarak kaldırdığım da küçük cadıyla göz göze geldim ,gözleri simsiyah olurken alnımdaki ve yanaklarımdaki acıyla inledim o sırada Ezra beni sarsmaya çalışıyordu sınftakilerin çığlığıyla kendime gelirken ellerimin kanlar içinde olduğunu fark ettim.gözlerim çıkış kapısında onu görünce iri iri açıldı.Korkan gözlerle yanıma geldi Ezra yanaklarıma peçete bastırırken ben ondan gözlerimi alamıyordum. Gözlerimden yaşlar düşerken Ezranın"canın çok acıyor mu adel hemen gidelim mi"demesiyle ona yöneldim acıtan yaralar değildi ki canımı, sadece gerçek olup olmadığıydı canımı sıkan tek istediğim gerçek olmasıydı belkide düşünceler beyni mi kemirirken Ezraya tek diyebildiğim onu gördün mü demek oldu sonrası karanlıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaletlerle Beraber
Tienerfictieilk aşk herkesin dilinden düşmeyen hayaller kurduran masumluk.. Hayaletler korkunç sanılan ama alışınca anlam verilmeyen boşluklar karmaşası.. Hatıralar can yakar mı ? unutmak her zaman söylendiği kadar güzel şeyler mi getirir insana ya unutmamalı...