Hadi bir farklılık yapalım ve bölüme başlamadan oy verelim hatta paragraf paragraf düşüncelerimizi de belirtelim. Şimdiden teşekkürler, sarf ettiğim tüm efor sizler için yoksa YİRMİ BİN kelimelik bölümü nasıl yazacaktım çatır çuturrrrrrrrrrr
Keyifli okumalar diliyorum efenim!!!
30 Ağustos Perşembe, 2018
Fırat Özar'ın kafasının içine bunu yerleştirsinler: Ona hata yapmayan birini işaretparmağıyla, işte bu kişi; o kişi hiç hata yapmadı diyerek göstersinler. Gösteremezler.
Buna tutundu, hata yapmayanın olmaması kendi hatasında kendisini tek başına hissetmesine engel oldu çünkü hatalar konusunda tek başına değildi ve bu onun bir düşüncesinin yazıya dökülmüş hali olsaydı, bunu okuyan kişiler bile ben hiç hata yapmadım diyemezlerdi. Diyemezler. İşte bu yüzden tek başına değildi.
İlk kez yaptığında o hatadır, o hatalar tekrarlanıyorsa yanlışa dönüşür ve durmaksızın tekrarlanmaya devam ediyorsa artık günah olur ve sonuç olarak o başlangıçtaki hata artık bir bağımlılıktır. Onunla ilk kez yattığında o aşkın masum hatasıydı, evlenemeyeceklerini anladığında son kez mutlu bir yanlışa düştüler ve sonuçları imkansızlaştığında o ilk hataları bir günahtı, ya da en başından beri bir günahtı ve bağımlılığı oluşmadı çünkü yaptıkları şey üçü ya da beşi geçmemişti. Geçememişlerdi.
Bağımlılık oluşmadığı için hatayı, yanlışı ya da günahı bir daha tekrardan yaşamak yoktu ama bağımlılık olsaydı günahları çoğaldıkça pişmanlık azalırdı ve bırakılmazdı. Bağımlılıkları bırakamazlardı. Bırakamazlar. Tıpkı sigara içenlerin sigarayı bırakmayı düşünmek bile istememeleri gibi çünkü bağımlılıktı. Sigarayı bırakmayı düşünmüyordu çünkü bağımlıydı.
Artık bağımlılıktan da öte, içtiği ikinci sigarasından çıkan dumanlar, sadece iki koltuğun sığabildiği ufacık odayı doldurmuştu. Ufacık oda, hatırı sayılır bir şekilde sislenmişti.
Sık sık tekrarlanan bir günahın pişmanlık üzerine bıraktığı etki tek ve ilk sefer yapılan günah kadar büyük bir etkiye sahip değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCILAR BİRLİĞİ
AçãoBölümler uzun olduğundan her bir bölümü yavaş yavaş ve sindirerek okumanızı tavsiye ederim. Hira Taşdelen, oldukça sakin ve sabırlı bir kızdır ve kader ile tesadüf kelimelerinin hangisine inanacağını bir türlü seçemez çünkü yaşadıkları kaderin çizeb...