Islık çalarak tavada pişirdiğim tavukların üstüne hazırladığım sostan döktükten sonra raftan iki tane tabak çıkartarak berzana fazladan koydum. sabahtan beri bir şey yememişti.
tabağı tepsiye koyduktan sonra üstümdeki önlüğü çıkartarak mutfağın penceresini kapattığımda göldeki yusufçuk sesleri ayın yansıması göle düşmüştü.
hataydadık. dedemin bana aldığı ahşap evdeydik. helal olsun dedeme gerçekten bu evde insan bir ömür geçirebilir. dışarıdan tahta eve benziyordu ama öyle değildi. modern dayanıklı ve çok güzel bir evdi.
üstümü değiştirdikten sonra akşam için yemek yapmıştım. menümüzde bu akşam tavada tavuk sote ve spagetti vardı.
yanına ayran da koyarak kapıyı açtığımda duvara bakan berzanı gördüm. içeri girdiğimde gözlerini bana çevirdi.
şivan ağanın söylediklerini duyduktan sonra konuşmamıştı fakat biliyordum için içini yiyordu.
"bak en sevdiğin yemeği yaptım sana "dediğimde bana öylece bakmaya devam ettiğinde yatağa, yanına oturduğumda bana bakıyordu.
"neden konuşmuyorsun berzan "dediğimde kaşlarını çatarak çenesi kasıldı.
" hayatımı siktiğin için olabilir mi "dediğinde kaşlarımı attım."ulan ben bozoğlu değilmişim bende diyorum bu adam neden bana bu kadar kötü davranıyor ömere gelince babacan bana gelince soğuk oluyor meğersem ben onun evladı değilmişim "dediğinde gözlerine bakıyordum.
"ne olmuş onun oğlu değilsen bu senin için sorun olmamalı "dediğimde öne atıldığında bağlı olduğu için hareket edemedi.
"beni götünle mi dinliyorsun puşt herif"dediğinde kaşlarımı daha çok çattım.
"benimle düzgün konuş berzan "dediğimde dudaklarında alay eder bir ifade oluştu.
"konuşmasam ne yaparsın beni döver misin cici bebek "dediğinde güldüm. tepsiyi komodinin üzerine koyarak ona yaklaştığımda bana düz bir ifade ile bakıyordum.
elimi boynuna götürerek oradan başının arkasını götürüp saçlarını avuçladığımda bana çatık kaşları ile bakıyordu.
"yaklaşma "dediğinde alay eden taraf ben olmuştum."ne oldu berzan ağa korktun mu "dediğimde bana bakıyordu.
"senin gibi bir ibneden mi "dediğinde üstüne çıktığımda şaşkınca bana bakıyordu. kalçamı erkekliğinin üstüne koyarak yüzüne yaklaştığımda kalçamı ileri geri hareket ettiriyordum.
dudaklarımı boynuna değdirdiğimde "çekil lan "diye bağırdığında daha fazla tahrik oldum. kalçamın altındaki erkekliği büyüdüğünde gülümsedim. dilimi boynunda gezdirdiğimde "seni istiyorum "dedim tahrik edici bir ses ile. "beni sikmeni istiyorum içime girip beni sabaha kadar becermeni istiyorum "dediğimde boynunu dilim ile istila ediyordum.
"sen ruh hastası azgın bir sapıksın kimse yok mu "diye bağırdığında gülümsedim. elimdeki saçlarına asıldığımda "oruspu çocuğu "dediğinde gülümseyerek dudaklarına yaklaştım.
"beni becermek için bana yalvaracaksın berzan ağa "dediğimde alaycı bir ifade ile baktı bana.
"bak bakalım şimdi kim istiyor "dediğinde güldüm kalçamı biraz daha hareket ettirdiğimde dişlerini sıktı. gülümsedi.
"sende istiyorsun fakat düşüncelerin buna izin vermiyor ama merak etme daha çok zamanımız var "dediğimde bana bakıyordu. dudaklarını öpüp geri çekildiğimde "kaltak "dediğinde güldüm. üstünden inerek "şimdi yemek vakti uslu olup yemeğini yiyip beni becermen için güç lazım "dedim gülerek bana kaşlarını çatarak baktığında "ne yemek yemelisin aç olduğunu biliyorum "dediğimde "senin elinden bir bardak su bile içmem "dediğinde yalandan suratımı astım.
"kalbimi kırıyorsun ama berzan ağa "dediğimde "siktir git "dediğinde güldüm.
"sen bilirsin ben yiyorum o zaman "dedim tavuk soteden bir parça ağzıma atarak hımladığımda bana bakıyordu
spagettiden bir çatal aldığımda yutkundu."git ötede ye zıkımını ne gözüme sokuyorsun "dediğinde "ama sende çok naz yapıyorsun karı mısın be "dedim bir parça tavuğu alıp çatala batırarak berzanın ağzına tıkadığımda "çıkartırsan az önce yaptığımdan daha beter yaparım şimdi uslu uslu yemeğini yedireceğim sende yiyeceksin "dediğimde gözlerime bakıyordu.
tabaktaki bütün her şeyi ona yedirdikten sonra rahat bir nefes alarak "afiyet olsun kocacığım "dedim gülerek. küfür ettiğinde daha çok gülerek ayağa kalkarak tepsiyi alıp odadan çıktığımda gülümsüyordum.
*************************************************************************************
YORUMLARINIZI ALAYIM BEYBİLER SİZCE NASIL BEĞENDİNİZ MI KARAKTERLERİ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBSESİON-BXB(ASKIDA)
Jugendliteratur|Devam ediyor. Aşiret kurgusudur, Ona aşıktım. Ona deli gibi saplantılıydım. Onun için her şey göze almıştım sadece benim olsun istiyordum. Evlenecek olan bir adamı hatta bu düşman aşiretten bir adamı kaçırmak akıl karı değildi.