Dudaklarımı geri çektiğimde yüzüme tiksinti ile bakarken yüzüme tükürdü. kendimi bir pislikmiş gibi hissetim.
"it oğlu it sen nasıl beni öpersen ibne "dediğinde üstünden geri çekildiğimde gözlerimi kapatarak başımı iki yana salladım.
"ulan ibne çöz lan çöz senin amına koyayım "dediğinde gözlerindeki nefret ve tiksinti duygusu vardı.
benden nefret ediyordu. benden nefret ediyordu. derin bir nefes alarak ayağa kalktım ona yaklaştığımda küfür etmeye devam ediyordu.
yüzüne bakmadan onu kolundan tutarak yatağa doğru götürdüğümde bana öfke ile bakıyordu.
birden ellerim boğazına sarıldığımda dişlerimi sıkıyordum.bana alay eder gibi baktığında bende suratına tükürdüğümde güldü.
"sana aşığım diye her istediğini yapamazsın berzan ağa "dediğimde sesli bir şekilde güldü.
"ağa mi ben sokaktaki itten ne farkım var lan anam yok babam zannetiğim insanlar öz anne babam değiller ilk fırsatta benden kurtuldular beni burada öldürsen kimsenin umurunda olmaz ne ağalığından bahsediyorsun "diye bağırdığında elimi çektiğimde gözleri doldu yanaklarından yaşlar geldiğinde yüreğim acıyordu.
onu kendime çekip sarıldığımda hüngür hüngür ağlıyordu.
"sen kimsesiz değilsin ben varım "dediğimde gülme gibi bir ses çıkartı.
"bana saplantılı bir sapığımdan başka kimsem yok "dediğinde sesi alay eder gibi çıkıyordu.
"bu sapığın bir gözyaşın için dünyaları yakacağını bilseydin böyle konuşmazdın"dediğimde bir süre öylece sessizce oturduktan sonra derin bir nefes alarak benden ayrıldığında ayağa kalktı.
"bak aybars hayatımın içine sikildi bırak gideyim "dediğinde bende ayağa kalkarak ona baktım.
"nereye gideceksin peki "dediğin "bilmiyorum "dedi ellerini saçlarının arsından geçirerek.
"sana bir teklifim var "dediğimde bana baktı.
"buradan gideceğiz benimle üç ay aynı evin içinde yaşayacaksın tıpkı bir eş gibi gittiğimiz yerde özgürsün dışarı çıkabilirsin istediğini yapabilirsin üç ay sonunda eğer gitmek istersen yine seni sonsuza kadar rahat bırakacağım"dediğimde gözlerime baktı.
"nereye gideceğiz "dediğinde gülümsedim ona yaklaştım.
"buradan çok uzağa kimsenin bizi bulamayacağı bir yere "dedim.
uçağa bindiğimizde yanımda oturan berzana baktığımda dışarı bakıyordu.
elimi elinin üstüne koyduğumda bana baktığında ona gülümsedim.
"yeni bir sayfa yeni bir hayat emin ol benimle çok mutlu olacaksın "dedim gülümseyerek, gözleri dudaklarıma kaydığında dudağımın içini ısırdığımda gözlerini benden çekerek önüne döndü.
*********************************************************************************************
GENÇLER E BUNLAR GİDİYORLAR YAA KJKJKJ BÖLÜM KISA OLDU BİLİYORUYM AMA İDARE EDİN ARTIK BEBİŞLER HADİ BEN KAÇAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBSESİON-BXB(ASKIDA)
Novela Juvenil|Devam ediyor. Aşiret kurgusudur, Ona aşıktım. Ona deli gibi saplantılıydım. Onun için her şey göze almıştım sadece benim olsun istiyordum. Evlenecek olan bir adamı hatta bu düşman aşiretten bir adamı kaçırmak akıl karı değildi.