ŞAKA MAKA KURGU BİTTİ YA! SİZ SEVDİNİZ Mİ KURGUYU DÜŞÜNCELERİNİZİ ALAYIM NASIL BULDUNUZ.
*
*
*
EYLEM AKTAŞ-YÜREĞİMDEN TUT
Gözlerimi karşımdaki adama çevirdiğimde bana gülümseyerek bakıyordu.
"mutsuz görünüyorsunuz"dedi almanca aksanı ile fakat danimarka aksanına kayıyordu.
"mutsuz değilim "dedim cevap vererek nerde kalmıştı berzan.
"ben insan sarrafıyım mutsuzsun tekeli sandalyeye bağlı olduğun için mi mutsuzsun "dediğinde orta yaşlardaki adamın mavi gözlerine bakıyordum.
berzan ile birlikte sabah doktora gitmiştik oradan sonra berzan beni hava alalım diye bir parka getirmişti fakat ileride büfeden bir şeyler almak için yanımdan ayrılmıştı.
"benim mutsuzluğum neden sizi ilgilendiriyor"dediğimde dudakları iki yana kıvrıldı. son zamanlarda çok kırıcı konuşuyordum.
bunu farkındaydım fakat yaşadığım psikoloji beni için için tüketiyordu. bir daha asla yürüyemeyecektim bu tekerlikli arabaya mahkum kalmıştım.
" insan ne kadar zorlukla karşılaşırsa karşılaşsın mutlu olayı bilmeli çünkü hala nefes alıyorsun ve özgürsün peki yaşayan ama nefes dahi almayan özgür olmayan diğer insanlar onlar emin ol senin yerinde olmak isterlerdi"dediğinde karşımdaki adamın sözleri beynime düşen kurşun etkisi yapmıştı.
haklıydı. özgürlük hatta koşulsuz özgürlük bir insanın en temel haklıydı fakat yaşadığımız çağ bize temel gereksinimlerimizi bile alıyordu.
başımı hafifçe salladığımda mavi gözlü adam ayağa kalktı.
"umarım mutlu olursun oğlum "dedi adam gittiğinde yanıma gelen berzana baktım.
"ne oldu biri bir şey mi söyledi "dediğinde başımı iki yana sallayarak gülümsedim.
"hayır sadece bir şeyi farkına vardım "dediğimde gözlerime bakıyordu "aybars "dediğinde gözlerime bakıyordu.
"ben o kadını öpmek istemedim fakat beni öpünce bir an affaladım ben..."dediğinde gözlerime bakıyordu.
"galiba sana aşık oldum çünkü sana baktığımda beni öptüğünde "dedi elini sol yanına yüreğinin üstüne koydu.
"burası huzur doluyor içim sen doluyorsun gözlerin,dudakların, bakışların ruhuma işliyor"dediğinde gözümden bir damla yaş düştü.
"gerçekten mi "dediğimde başını sallayarak tebessüm etti.
"bana seni kaybetmek istemiyorum aybars ben senin yeniden o kalbinde yerim olsun istiyorum benim ki sen diye taştı"dediğinde birden kollarımı boynuna dolayarak ona sarıldığımda düşmemem için öne eğilerek elini bellime koyarak sarılışıma karşılık verdi.
"hiç çıkmadın ki oradan "diye fısıldadım.
Sevdan kuşlar misali
Gelip kalbime kondu
Ömrüm kışlar gibiydi
Sonsuz bir bahar oldu
Esmer bir akşam vakti
Senle yeniden doğdum
Benden çaldıkları unut dedikleri
Kaybettiğim kaderi buldumDünyanın yükünü yazsalar payıma
Dost düşman bir olup çıksa da yoluma
Vazgeçmem senden yine de
Ben aşkla yürürüm ateşe
Yeter ki sen ellerimden tut
Dünyanın yükünü yazsalar payıma
Dost düşman bir olup çıksa da yoluma
Vazgeçmem senden yine de
Ben aşkla yürürüm ateşe
Yeter ki sen ellerimden tutHerkes günaha batmış
Sorsan adı hayatmış
Hala yalansız masum
Bir tek gözlerin kalmış
Esmer bir akşam vakti
Senle yeniden doğdum
Benden çaldıkları unut dedikleri
Kaybettiğim kaderi buldum
Dünyanın yükünü yazsalar payıma
Dost düşman bir olup çıksa da yoluma
Vazgeçmem senden yine de
Ben aşkla yürürüm ateşe
Yeter ki sen ellerimden tutDünyanın yükünü yazsalar payıma
Dost düşman bir olup çıksa da yoluma
Vazgeçmem senden yine de
Ben aşkla yürürüm ateşe
Yeter ki sen ellerimden tut
eve geldiğimizde beni kucağına alarak arabadan indirdiğinde kapıyı diğer eli ile açarken boynuna sarılmış bir şekilde dudaklarımı boynuna bastırdığımda "aybars rahat dur bebeğim bir içeri geçelim "dediğinde kapıyı açarak içeri girdiğimizde direk yatak odasına giderek beni yatağa bırakarak üstüme eğilerek dudaklarımı öptüğünde boynundaki elim saçlarına çıkarak onu öpmeye başladım.
bir insanı kalbinden çıkartmanız o kadar kolay değilmiş ki o doğru kişiyse berzan doğru kişiydi benim yerimde olan biri olsaydı beni terk ederdi fakat berzan beni terk etmemişti aksine bana aşık olduğunu söylüyordu.
onu çok seviyorum.
SON.
**************************************************************
YA BİTTİ KURGU ÇOK GÜZELDİ BE NEYSE SİZCE NASILDI ONLAR ERDİ MIRADINA BİZ ÇIKALIM KEREVETİNE HE NE DERSNİZ.
YORUM BEKLİYOMMM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBSESİON-BXB(ASKIDA)
Novela Juvenil|Devam ediyor. Aşiret kurgusudur, Ona aşıktım. Ona deli gibi saplantılıydım. Onun için her şey göze almıştım sadece benim olsun istiyordum. Evlenecek olan bir adamı hatta bu düşman aşiretten bir adamı kaçırmak akıl karı değildi.