1.BÖLÜM

3.5K 86 24
                                    

Sevmek bir hastalıktı. benim gibi takıntılı biri için ise daha çok tedavi edilmesi gereken bir sorun olabilirdi ama insan sevmeden yaşayabilir mi?

ama şuan sorun sevmemde değil sevgimi manyakça bir seviyeye çıkarmış mardinin tanına ailelerinden bozoğlu aşiretinin büyük oğlu berzan bozoğlunu kaçırmıştım. 

gerçekten de psikopat olan yanı bir erkeği kaçırmam ona deli gibi aşığım onu arzuluyorum. onu istiyorum.

düşman ailenin oğlunu kaçırmak belki de ölüm fermanımı imzalamıştım ama buna mecburdum yoksa başka biri ile evlenecekti. karaoğlunun büyük kızı olan şevval karaoğlu ile evlenecekti. 

biliyorum onunla sadece aileleri istediği için evlenecekti fakat benim yüreğim buna dayanamazdı.

ona bundan iki ay önce bir meyhanenin lavabosunda karşılaşmış bütün duygularımı ona itiraf etmiş beni dövmesine izin vermiştim.

ama bu ona aşık olamayacağım anlamına gelmezdi. o günden sonra eskiden onu izlediğim zamanlar da artık korkmadan alenen karşısına çıkıyordum.

beni tehdit edip onu rahat bırakmamı söylüyordu. başka ne diyebilirdi ki sonuçta o düşman ailenin en büyük oğluydu.

karşımda elli kolu bağlı çift kişilik yatakta yatan aşık olduğum adama bakarken sigaramdan bir yudum alarak oturduğum koltuktan kalktığımda kendine gelerek önce beni gördü kaşları çatıldı. sonra da etrafa bakarak nerde olduğuna baktıktan sonra hareket etmeye çalıştı ama olmadı.

elli kolu bağlıydı. " ulan ulan ne istiyorsun benden puşt herif "dediğinde sigaramdan bir yudum alarak ona bakıp yavaşça yaklaştığımda giydiği beyaz gömleğin yaka kısmında bir kaç düğmesi açıktı esmer teni leziz bir görüntü oluşturuyordu.

siktir bu adamla birlikte olmak istiyorum.

"bunun neden yaptığımı biliyorsun zaten sevgilim "dediğimde kaşlarını çatarak 

"siktir git bir daha bana böyle söylersen senin o ağızını sikerim "dediğinde gülümsedim. sigarayı yan tarafta komdinin üzerindeki külükte söndürüp ona yaklaştım.

"bende bunu istiyorum zaten "dediğimde gözlerime nefret ile baktığında güldüm.

"ulan çöz beni sana dünyanın kaç bucak olduğunu göstereyim ibne "dediğinde üzerine eğildiğimde ona has parfüm kokusunu hissetim.

"dünyam zaten sensin bebeğim "dediğimde burnuma kafasını geçirdiğinde bir kaç adım geriye giderek güldüm. 

burnumdan kan gelirken ben gülüyordum."sen hastasın ruh hastası "dediğinde bana deli görmüş gibi baktığında gülmem soldu. cebimden çıkartığım peçete ile burnumu silerek ona baktım.

"ben sadece sana hastayım "dedim ona yaklaşarak gözlerine baktığımda gözlerime aynı ifade ile bakıyordu.

"en büyük aşıklar delilerdir. ben sana deliyim berzan ağa "dedim doğrularak arkamı döndüğümde " bizi bulacaklar beni bırakırsan bu olanları olmamış gibi yaparım ama devam edersen buradan kurtulduğumda sana dünyanın kaç bucak olduğunu gösteririm "dediğinde pervazın yanındaki telefonumu alarak yatakta yatan seksi puşta yaklaşarak telefondaki ses kayıdını açarak orta parmağımı dudaklarımın ortasına getirerek 'sus'işareti yaparak "dinle berzan ağa "dedim kayıtı açtım.

"berzan abi kaçırıldı baba nasıl bu kadar sakin olabilirsiniz "dedi kayıtaki berzanın kardeşi ömer.

"o senin abin değil "dedi şivan bozoğlu.

"ne ?"dedi ömer.

"duydun işte o senin öz abin değil benim tek oğlum sensin berzan eskiden bu konakta çalışan ayşen adında bir oruspunun doğurduğu piçini bıraktığı gitti evladı. annenin o zaman çocuk sahibi olamıyordu berzanı sahiplendi "dediğinde berzan donuk bir şekilde telefona bakarken "yani berzan abi benim abim değil mi "dediğinde "değil annen olmasa ona babalık etmezdim kendi kanımdan olmayan birine bu zamana kadar katlandım annen için iki yıl önce annen öldüğünde ona gerçeği söyleyecektim ama karaoğlunun büyük kızı ile evlendirip karaoğlunu aileme katmayı düşündükten sonra söylemedim "dedi şivan ağa.

"bu..."dedi berzan bana bakarak. burukça tebessüm ettim."ilk fırsatta senden kurtuldu şivan ağa berzan sen onları gerçek evladı değilsin seni kullandılar ama ben daha fazla izin vermedim seni benden başka seven yok bu dünya da berzan "dedim telefonu cebime koyarak arkamı dönerek odadan çıkarak berzanın gerçekleri hazmesmesi için ona zaman verdim.

**********************************************************************************

İLK BÖLÜM OLAYLI BAŞLADI BİLİYORUM AMA SONRAKİ BÖLÜMLER ÇOK FENA UF UF LKJJJLJLJ KURGU HAKKINDA YORUMLARINIZI ALAYIM.

OBSESİON-BXB(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin