"Aybars "diye yanıma gelen berzana baktığımda "sen ne yapıyorsun "dediğinde ona sırıtarak bakıyordum.
"hiç "dediğimde şüpheli gözler ile bana bakmaya başladı. "bir şey mi oldu "dediğinde başımı iki yana salladım. gözlerimin içine baktı. pufladım. biraz da utandım.
"berzan ben şey "dediğimde bana bakıyordu. "ne oldu bebeğim söyle bana "dediğinde derin bir nefes verdim.
"ben biraz kaçırdım "dediğimde karıma diz çökerek gülümsedi. "bu muydu "dediğinde başımı utançla salladım.
"yavrum bunda utanılacak bir şey yok ki olabilir "dediğinde gözlerine baktım.
"seni çok yoruyorum bende sıkılıyorsun demi "dediğimde başını iki yana sallayarak güldü. yüzüme yaklaşarak dudaklarımı öptü.
"saçma sapan konuşma insan canından sıkılır mı "dediğinde ona baktım. "biliyorum ben üzülmeyeyim diye söylemiyorsun sana yük oluyorum "dediğimde yalandan kaşlarını çattı.
"saçmalama aybars bana yük olduğun falan yok sen benim canım ciğerimsin şimdi seni temizleyeyim sonra da seni bir yere götüreceğim "dediğinde ona meraklı gözler ile baktım.
"nereye gideceğiz"dediğimde yanağımı öpüp belimden tutarak beni kucağına aldığında kollarımı boynuna doladım.
"çok seveceğin bir yere "dedi. birlikte banyoya girdiğimizde altımdaki pijamayı çıkarttığında ıslak baksırıma bakıp güldü.
"ne gülüyorsun be "dediğimde baksırımı çıkarttığında "senin gibi koca bebeğime gülüyorum "dedi.
"koca bebek değilim ben "dedim. yüzünü yüzüme yaklaştırarak dudaklarımı öptü.
elleri belimdeydi. "sen benim koca bebeğimsin "dediğinde ona karşılık verdim. ellerim saçlarında gezinirken dudaklarımı yavaş ama bir o kadar da kışkırtıcı öpüyordu.
ellerini kalçalarımda hissettiğimde nefesim kesildi. dudakları dudaklarımdan kayarak çeneme doğru yola aldığında ağzım açık bir şekilde inliyordum. onun bana dokunmasına bayılıyordum.
parmakları deliğimin etrafında dolaşırken birden içime parmağını soktuğunda nefesim kseildi.
"ah"diye bir inleme dudaklarımdan kaçarken berzan boynumu istila etmiş durumdaydı..
ikinci parmağını içimde hissettiğimde kalbim duracaktı. bu adamın her şeyine bayılıyordum.
"berzan" onun adını inler gibi söylediğimde dudaklarını boynumdan kaydırarak çıplak olan üstümün aşağısına doğru kayarak memelerimi emdi.
"ahhh "dili ile memelerime işkence ederken kalbim çok hızlı atıyordu. nefesim sıklaşıyordu. bu adam bana neler yapıyordu böyle.
dudaklarını memelerimden çekerek kafasını kaldırarak bana bakıp parmaklarını deliğimden çıkarttığında üstüne baktı. kahretsin adamın üstüne boşalmıştım.
dudakları kıvrıldı. parmaklarını üstündeki menime bulaştırarak dudaklarına götürerek emdiğinde ona nasıl bakıyordum bilmiyordum ama "eğer biraz daha böyle bakarsan kendimi tutamayacağım aybars "dediğinde gülerek başımı eğdim.
o da sırıtarak kucağına aldı beni "gel bakalım koca bebek seni bıcı bıcı yapalım "dediğinde koluna vurdum.
birlikte biraz oynaşarak biraz çocukça eğlenerek duş aldıktan sonra yatak odasına geçtiğimizde berzan üstümü giydirdikten sonra kendisi de giyindi.
evden çıkarak arabaya bindiğimizde hala nereye gideceğimizi söylememişti. yol boyunca ondan hiç bir şey öğrenememiştim.
on dakika sonra kafeye kulüp tarzı bir yere geldiğimizde berzan arabadan sandalyemi çıkartarak beni sandalyeye oturttu.
"bak bakalım sevebilecek misin "içeri girdiğimizde burası kareoke tarzı bir yerdi. tabi almanya olduğumuz için alman şarkıları çalıyordu.
birlikte boş bir masaya geçtiğimizde berzana baktım."neden söylemedin ki "dediğimde elimi tutup üstünü öptü.
"süpriz "karizmatik bir şekilde göz kırptığında güldüm.
içecek bir şeyler söyledikten sonra sohbet ederek vakit geçirdiğimizde berzan ayağa kalkarak arkama geçip beni sahneye doğru götürdüğünde "ne yapıyorsun berzan. berzan "manyak adam beni sahneye çıkartarak ilerdeki bilgisayar başındaki adama bir şeyler söyledikten sonra yanıma gelip elindeki mikrofonu bana verdi.
"berzan yapamam ben "dediğimde gülümseyerek yanağımı öptü.
"benim bebeğim her şeyi yapar şarkı seni en sevdiğin sanatçı "dedi sahneden indiğinde birden çalan şarkı fonu beni izleyen berzana bakıp güldüm.
"manyak adam "dedim. edisin şarkısıydı bu.
"Olsun, kapris yok
Bi' de bu yanaktan bam, bam, bam
Geri aldık baştan
Yine yine yerlere, ser beni mindereKıyamam sana ben
Tutuşur, kül olurum
Sürerim alayı
Savaşır, tuş olurumYarası hatırlatır bütün dikenleri
Yakışır bi' gözyaşın, geçersin enleri
Yarası hatırlatır bütün dikenleri
Yakışır bi' gözyaşın, geçersin enleriYanına, yanına, al beni yanına
Yakışırız ama çok, çok
Yanına, yanına, al beni yanına
Yakışırız ama çok, çokYanına, yanına, al beni yanına
Yakışırız ama çok, çok
Yanına, yanına, al beni yanına
Yakışırız ama çok, çok
kalp işareti yaparak berzana göz kırptığımda gülümseyerek o da bana kalp işareti yaptı. deli herif.
Çok, çok
Çok, çok
Çok, çok
Olsun, kapris yok
Bi' de bu yanaktan bam, bam, bam
Geri aldık baştan
Yine yine yerlere, ser beni mindereKıyamam sana ben
Tutuşur, kül olurum
Sürerim alayı
Savaşır, tuş olurumYarası hatırlatır bütün dikenleri
Yakışır bi' gözyaşın, geçersin enleri
Yarası hatırlatır bütün dikenleri
Yakışır bi' gözyaşın, geçersin enleriYanına, yanına, al beni yanına
Yakışırız ama çok, çok
Yanına, yanına, al beni yanına
Yakışırız ama çok, çokYanına, yanına, al beni yanına
Yakışırız ama çok, çok
Yanına, yanına, al beni yanına
Yakışırız ama çok, çok, çokÇok, çok (çok, çok)
Çok, çok, çok (çok, çok, çok)Yarası hatırlatır bütün dikenleri
Yakışır bi' gözyaşın, geçersin enleriYanına, yanına, al beni yanına
Yakışırız ama çok, çok
Yanına, yanına, al beni yanına
Yakışırız ama çok, çokYanına, yanına, al beni yanına
Yakışırız ama çok, çok
Yanına, yanına, al beni yanına
Yakışırız ama çok, çokÇok, çok
Çok, çok
Çok, çok
şarkı bittiğinde herkes beni alkışlıyordu. berzan beni sahneden indirdiğinde ona sarıldım. "teşekkür ederim " dediğimde bana baktı.
"sen yeter ki mutlu ol ben her şeyi yaparım "dediğinde dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
**************************************************************************************
BÖLÜM HAKKINDA YORUMLARINIZI BEKLİYORUM MİLLET HADİ BAKALIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBSESİON-BXB(ASKIDA)
Teen Fiction|Devam ediyor. Aşiret kurgusudur, Ona aşıktım. Ona deli gibi saplantılıydım. Onun için her şey göze almıştım sadece benim olsun istiyordum. Evlenecek olan bir adamı hatta bu düşman aşiretten bir adamı kaçırmak akıl karı değildi.