FİNALE 2 BÖLÜM LÜTFEN YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN ONLARI OKUYUNCA MUTLU OLUYORUM.
*
*
*
EYLEM AKTAŞ-BENİ UNUTMA
1 HAFTA SONRA.
Şirketten çıktığımda otoparka doğru giderek arabama binerek çantamı yan koltuğa attım. arabayı çalıştırarak eve doğru sürdüğümde ruhum bomboştu.
gözlerimi yoldan ayırmadan ruhsuz bakıyordum öylece hiç bir şey hissetmiyordum.
aradan geçen bir hafta olmuştu ve bu bir hafta ruh gibiydim. işe gidiyor eve geliyor onu görüyordum ama onunla konuşmuyordum.
akşam olduğunda dışarı çıkıyor ısız bir yere gidip arabada içiyor ağlıyordum. gözyaşlarım bile kurumuştu artık ağlayamıyordum.
göz yaşlarım bile gözümden gelmiyordu.
peki yüreğim... berbat haldeydi. ona karşı ne nefret ne de kızgınlık hissediyordum sadece acı hissediyordum.
kalbim acıyordu. gözlerimi kapattığımda o gecenin görüntüleri geliyordu gözlerimin önüne. kalbim bir kez daha acıdı.
nefes alamıyordum. gömleğimin düğmelerini açtığımda derin bir nefes aldığımda yetmiyordu.
bana dünyanın bütün oksijenini verseler nefes alamıyorum. kalbim çok ağlıyordu.
göz yaşlarım bitmişti kalbim ağlıyordu. eve geldiğimde arabayı garaja park ettikten adımlarım eve doğru giderken derin bir nefes alarak kapıyı açıp içeri girdiğimde ışıklar kapalıydı.
salona girdiğimde salonun ortasında yerde yatan berzanı gördüğümde kaşlarımı çatarak içeri girdiğimde hareketsizce yerde yatığını gördüm.
elim boyununa gittiğinde nabzının atmadığını hissettiğimde "aptal herif " sesimi yükselterek endişeli bir şekilde cebimden telefonu çıkartarak ambulansı çağırdım.
"ne yaptın kendine salak herif "dedim yüzünü tutarken bir kaç dakika sonra siren sesleri geldiğinde hemen kapıyı açtığımda sağlık ekipleri berzanı sedyeye alarak ambulansa bindirip hastaneye giderken bende arkalarından geliyordum.
bu kadar kolay mı ölmek bu kadar kolay mı acı çeken benim neden kendini öldürmek istedin?
hastaneye geldiğimizde doktorların ilk müdahale ile berzanı normal odaya aldıklarında içtiği şey bayat alkoldü.
kendini öldürmemeye kalkışmamıştı sadece bayat sahte alkol içmişti.
bir kaç saat sonra gözlerini açtığında koltukta ona bakıyordum.
"nerdeyim ben "dediğinde ona bakıyordum.
"hastanedesin "dediğimde gözlerime bakıyordu. yataktan doğrulduğunda gözlerini benden kaçırdı.
"kusura bakma başına bela oluyorum "dediğimde gülümsedim fakat gülmemem bile solgundu.
"önemli değil ben alıştım "dediğimde gözlerime baktı.
"özür dilerim "dediğinde başımı iki yana sallayarak esnedim. çok yorgun hissediyordum.
"sorun değil "dedim kalbim bas bağırıyordu, acı çekiyorsun işte ama ben bu sevdayı tek başıma sırtlandım ondan bir umut beklemedim bir ışık gördüğümü sandım fakat yanıldım.
ben bu aşkın tek taraflı kişisiyim onu suçlamaya hakım yok.
"birazdan çıkabiliriz "dediğimde başını salladı. bir saat sonra hastaneden taburcu olduğunda birlikte hastaneden çıkarken karşı taraftaki arabama giderken ben arabaya geçtiğimde berzan yavaş geliyordu. midesi ağrıyordu galiba suratını ekşitiyordu.
birden elini midesine koyduğunda yüzü buruştuğunda koşarak yolun üstüne atladığımda birden ne olduğuna anlamadan çarpan araba ile bedenim savrulduğunda "aybaaaaaars"diye bağıran berzanın sesini duydum.
bedenim soğuk asafta düşerken canım çok yanıyordu. görüntüm bulanıklaştığında gözlerim kapanıyordu.
"ayabars ,aybars uyan aybars lütfen bırakma beni aybars "berzanın sesi buğulu geldiğinde gözlerim kapanıyordu.
yavaş yavaş bilincimi yitirdiğimde sadece bedenimde acı vardı.
**************************************************************************
KJKJKJK ARKADAŞLAR SÖYLEDİĞİM GİBİ ANGST YOK EMİN OLUN FAKAT BÖYLE BÖLÜMLER BENİ EĞLENDİRİYOR İKİ BÖLÜM KALDI HADİ BAKALIM NELER OLACAK. YORUMLARINIZI ALAYIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBSESİON-BXB(ASKIDA)
Genç Kurgu|Devam ediyor. Aşiret kurgusudur, Ona aşıktım. Ona deli gibi saplantılıydım. Onun için her şey göze almıştım sadece benim olsun istiyordum. Evlenecek olan bir adamı hatta bu düşman aşiretten bir adamı kaçırmak akıl karı değildi.