6.BÖLÜM

1.6K 65 11
                                    

SEALM BEN GELDİM KURGU NASIL GİDİYOR HE SİZİ DRAMAYA BAĞLAYACAM BU KURGUDA FAKAT EPEY SEVECEKSİNİZ ONLARI. YORUM YAPMAYI UNUTAYIN.

*

*

*

*

"yemek hazır "diye bağırdığım salona doğru elimdeki tavayı bıraktığımda içeri giren berzan masaya oturduğunda bende üstümdeki önlüğü çıkartarak karşısına geçip oturarak tabağına onun sevdiği et soteden bolca dökerek biraz da makarna koydum.

derin bir nefes alıp eline çatalını alınca bende kendi tabağımı doldurup yemeğimi yerken ona bakıyordum.

"sohbetine doyum olmuyor "dediğimde iki gün sonra ilk kez yüzüme baktı. onun o asi kara gözleri içime işlerken kaşlarını çattı.

" merak ediyorum hiç akıl doktoruna gittin mi yoksa normal değil bu hal hareketlerin ne yapmamı istiyorsan lan"dediğinde güldüm.

"bende seni seviyorum aşkım "dediğimde bana kaçık görmüş gibi bakarak elindeki çatalını bırakarak sigara paketinden bir sigara çıkartıp yaktığında ayağa kalkarak sigarasını ağzından alıp paketini kaptığım gibi camın önüne geldiğimde "lan manyak ne yapıyorsun "dedi ayağa kalkarak yanıma geldiğinde sigaradan bir duman çektim.

"bu zıkımı her gün içiyorsun o kadar güzel mi bir bakayım dedim "dediğimde pakete uzandı fakat arkama sakladım.

"benden içeceksin "dediğimde gözlerime baktı."kalsın "dedi arkasını dönerek mutfaktan çıktığında bilemediğim kaçıncı defa kırılan kalbimin sesini duydum bilmiyorum ama artık eskisi gibi acıtmıyordu.

ya da ben görmezden geliyordum.

sigarayı sinirle pencereden atarak mutfağı toparlayarak salona girdiğimde koltukta yatmış televizyona bakıyordu.

"berzan "dediğimde bana bakmadı. artık yeter ya bu ne arkadaş.

bacağına tekme attığımda bana kaşlarını çatarak baktı.

"ne var ne istiyorsun benden ne "dedi sesini yükseltiğinde "neden bu kadar aksi davranıyorsun bu atarın bu giderin kime berzan kime "dediğimde doğrularak güldü.

"bunu hayatımı siken kişi mi söylüyor ulan hayatımın içine ettin "diye bağırdı ayağa kalkarak.

"hayatını siktim öyle mi ulan ben senin hayatını kurtardım hayatını sana olan aşkım dağlara taşlara sığmıyordu senin baban sandığın o şivan ağa senin üzerinden kar sağlayacaktı seni satacaktı be satacaktı "dediğimde yanağıma yediğim tokat ile birlikte başım yana düştüğünde bana hiddet ile bakan berzana baktım.

dudaklarım alay ile yukarı kıvrıldığında güldüm.

"senden yediğim ilk tokat değil berzan ağa "dedim. elini yumruk haline getirerek indirdiğinde bakışlarını yere indirdi.

"canın sağ olsun be berzan sana yapılan kötülüğe eyvallah diyorsun ama senin uğruna hayatından vazgeçen seni canından seven kişiye el kaldırabiliyorsun helal olsun "dediğimde bakışlarını yerden çekerek gözlerime baktı.

"ben..-"elimi öylesine sallayarak güldüm."sorun yok berzan ağa bu kadar çok benden nefret ediyorsun seni hayatını madem ben siktim al buyur "dedim yana çekilerek kapıyı gösterdim.

"yatak odasında pasaport ve para var siyah çanta da"dediğimde bana bakıyordu.

"iki ay buradayız fakat senin tek yaptığın şey beni suçlamak aybars hayatını sikti aybars bilmem ibnenin oruspu çocuğun teki beni buraya getirdi al git istediğini yap "diye bağırdığımda bana  bakıyordu.

"kaç aydır kaç yıldır senin için çabalıyorum berzan 2 yıl 5 ay mı "dediğimde gözlerime baktı.

"yoruldum "dedim arkamı dönerek anahtarımı alarak evden çıktım. arabama binerek evden uzaklaştığımda derin bir nefes aldım.

ona aşık olduğum ve ona açıldığımdan 2 yıl 5 ay geçmişti. bir ilişkiyi tek taraflı yürütmek hiç kolay değildi.

tabi ortadan bir ilişki varsa. bana attığı tokat değil haklı olduğum halde eğer bu muameleyi görüyorsam berzan gerçekten çok aptal salak bir adamdır.

biraz dolaştıktan sonra bir büfeden bira alıp içip eve çakır keyfi döndüğümde ışılar kapalıydı.

ses yoktu. gitmişti galiba .mutfağa baktığımda yoktu salona baktığımda da yoktu.

gitmişti aptal herif.

yatak odasına girdiğimde yatakta yan bir şekilde oturduğunu gördüm. ışıklar kapalıydı. penceredeki ayın ışığı yüzüne vuruyordu.

yatağın diğer tarafına geçip oturduğumda derin bir nefes aldım. odada sessizlik sürüyordu.

"neden gitmedin "dediğimde bir süre cevap vermedi. bende konuşmadım.

gözlerim yavaşça kapanıyordu. yatağa uzandığımda gözlerimi kapattım.

üstüme örtülen örtüyü ve yanıma gelen onun bedenini hissedebiliyordum.

yanağımda hissettiğim parmakları ile gözlerimi açmak için zor tutarken "özür dilerim aybars "diye fısıldadı.

"belki de sen haklısın beni önemseyen tek kişiye bu şekilde davranmam aptalıktır "dedi elleri yanağımı okşadıktan sonra çekilirken bende uyuma numarası ile yana döndüğümde dudaklarımda bir gülümseme oluştu.

bana bir umut vermişti az önce onu kendime aşık edebilirdim bu imkansız değildi.

************************************************************************

SİZCE BU KURNAZ TİLKİ NE YAPAR DERSİNİZ. AŞIK EDER Mİ HE. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

OBSESİON-BXB(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin