02 - | delivery

484 27 61
                                    

kahaq qolqolah

you
bro
u ada beli barang ke
pasaipa la abang delivery ni hantar kat bilik aku
nama nama engkau
bila masa pula aku tukar jantina

kahaq qolqolah
Barang tu ada kat bilik engkau?

you
haah
kau punya kan?
sah ler kau punya nama pun abdul kahar
siapa je guna nama buruk macam ni selain engkau

kahaq qolqolah
Kau ingat nama kau cantik sangatla?

you
EH MESTILA CANTIK
NAAILA AMARA
COME ON CANTIK GILS KOT?

kahaq qolqolah
Tapi bagi aku tak cantik.
Hantar kat bilik aku barang tu.
Aku tengah ada kelas tambahan.
Letak je depan pintu.

you
MENGARAH JE KEJE
DASAR LELAKI
LELAKI SEMUA SAMA

kahaq qolqolah
Kau punya amir ahnaf tu pun sama la?

you
sama la
dia boleh mengandung ke? takkan?
ha kiranya sama la jugak dengan korang
apa yang bezanya

kahaq qolqolah
Kau hantar jela barang tu.
Lagi lama aku mesej kau lagi boleh darah tinggi.

you
hobi seorang amara =
suka buat orang darah tinggi

kahaq qolqolah
Ok.
seen

─────────────

Ttok ttok

"Assalamualaikum, ada paket!" Aku mengetuk pintu bilik Kahar. Walaupun Kahar kata dia mempunyai kelas tambahan, tak bermakna rakan - rakannya juga ada kelas bukan? Apa salahnya mencuba, tidak ada orang di sini jadi aku tidak akan berasa malu.

"Hello, ada orang tak ni? Kalau tak ada aku letak sini eh barang ni? Ni barang Kapla High Council." Perlahan aku menunduk untuk meletakkan barang itu.

"Kau dah gila ke?"

"Eh opocot mak kau hijau!" Aku melompat saking terkejutnya dengan kehadiran yang berada dibelakang ku. Kahar memandang datar aku yang masih mencuba untuk merilekskan badan akibat terkejut.

"Kau ni salam tak ada apa tak ada, main jerkah je macam tu. Kalau aku sakit jantung pastu mampus kat sini kau nak tanggungjawab ke?" Aku membidas sinis, menjegilkan mata ke arahnya.

"Aku buat - buat tak nampak jelah, selesai masalah." Kahar membalas tidak kalah sinis, dia turut menjelingku.

"Tsk, ni barang kau!" Aku sedikit membaling barang itu kepadanya yang disambut cekap oleh tuan badan, "Kau boleh je kan bagi elok - elok, nak baling jugak kenapa?"

"Suka hati akulah tangan tangan aku." Kahar mendecih kesal tetapi dia tetap mengucapkan dua patah perkataan yang jika tidak salah ialah 'terima kasih.'

"Oh by the way saja jelah nak tanya, sebenarnya aku tak tahu pun itu nama siapa sebab dia tak tulis nama. Itu atas nama siapa sebenarnya?"

"Kau tak tahu tapi kau pergi kata yang ni barang aku?" Kahar menatap ku tak percaya.

"Engkau je yang selalu order barang, jadi aku buat tekaan yang tu barang kau. Jadi, tu atas nama siapa sebab nampak macam bukan nama kau." Aku mencuba untuk mengintai kotak barang yang berada ditangannya tetapi dengan cepat Kahar mengangkat barang itu semakin tinggi dari jangkauan aku.

"Sibuklah."

"Eleh macamlah aku teringin sangat nak tahu, nama je pun!" Menghentakkan kaki, aku berlipat lengan dan hendak pergi dari hadapan pintu bilik sebelum suara Kahar kembali memberhentikan aku.

"Atas nama cinta untuk Naaila Amara."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
surat cinta; a. kahar [discontinued]Where stories live. Discover now