1

415 13 0
                                    

Buna eu sunt Lee Min-Hyu dar prietenii obișnuiesc sa mi spuna  pe numele de familie, am 19 ani și aștept cu nerăbdare sa încep facultatea. Probabil va întrebați de ce.:)) Prietenele mele sunt la locul lor practic sunt normale dar eu încă din clasa a10-a am început sa fiu genul ăla de fata "playgirl" știu ca suna ciudat dar mna așa a fost sa se întâmple nu am o explicație pentru asta pur și simplu voiam sa mi Nat putin joc de băiatul de care am fost îndrăgostită încă din clasa a5-a, nu are rost sa vorbesc despre el.
Așteptam cu nerăbdare ziua de mâine sa ma duc sa mi refac dressingul de la zero, voiam alte haine voiam sa am totul noi sa mi meagra bine vorba aia.
Ma foiesc in pat pret de câteva minute pana adorm.
~dimineața~
Alarma suna încontinuu parca făcea in ciuda mea nu se oprea nici de al drq, nervoasa mustram sunetul alarmei.
Cu greu o opresc, ma întind in pat când de o data îmi amintesc ce am de făcut astăzi. Brusc ma ridic din pat si fug la baie intrând direct in dus după sa mi fac rutina de zi cu zi. După 2 ore ies de la baie si aleg ceva random din dressing știind ca oricum hainele acelea azi ajungeau ori la gunoi ori donate. Ma imbrac si cobor bal vârtej jos unde cu coada ochiului zăresc o silueta in sufragerie. Ma opresc speriata deoarece eu locuiesc singura după ce părinții mei au ales sa ma părăsească. Ma întorc si îl văd pe unchiul meu care avea un zâmbet ciudat pe fața, zâmbesc si eu la rândul meu si îl salut

-buna ziua, cu ce ocazie? (Întreb eu nedumerită de venirea lui)
-buna,Lee ce mare si frumoasa te ai făcut!
-hahah mulțumesc unchiule.
- Lee trebuie sa îți transmit ceva din partea părinților tai.
-hă? Ciudat (ce sa mi transmită asa important din moment ce nu m au contactat de 4 ani sau mai mult
-da, știu ca suna ciudat dar trebuie sa îți aduc la cunoștința asta! Este spre binele tau si viitorul tau!
-mmm, ok te ascult.
-te vei casa..-(nici nu apuc sa termin propoziția ca Lee mi a luat o înainte uitându-se la mine confuza... îmi este tare mila de ea)
- nici sa nu te gândești sa Termini propozitia! Nu! nu! Nu!( hahah eu? Sa ma căsătoresc hahah râdeam ca o nebuna sperând sa fie o gluma proasta dar el se uita la mine serios si spunând autoritar)
-ai face bine sa îți faci bagajele, viitori tai socrii trebuie sa ajungă
Unchiul fetei nici nu apuca sa termine bine de spus ca șomeria ușii suna
-uite, deja au venit
El se îndrepta spre usa, Lee încremenită de tocmai ce i sa spus, nu voia sa accepte. Uitându se spre usa vede 2 oameni. O femeie foarte stilata si elegantă iar soțul ei de asemenea!
-buna ziua, ne pare rău ca am venit mai devreme doar voiam cu nerăbdare sa îmi văd viitoarea nora!
Spuse doamna cu un zâmbet larg pe fața.
-eu... eu ma d-u-c l..a mine in camera( plec asa cum am coborât (val vârtej) ajungând in camera niște lacrimi își făcea prezenta pe obrazii mei.
" nu ma pot mărita! Nu! Doamne ii urasc atâta de mult pe mama si tata."
Fata nu sta mult pe gânduri si se îndrepta spre baie căutându-si pastilele pentru a se calma, in acel moment niște bătăi violente se aud in usa de la camera fetei
"-deschide sau ai sa regreți toată viața ta, Lee"

Bunaaa, acesta este primul capitol sper sa va placa. Pups

Căsătoria cu secrete |KTH|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum