4

182 12 0
                                    

Perspectiva Lee:
Ma bucuram de aerul curat și deodată aud o voce familiara care ma striga.
-Lee!
-Taehyung!!?
-Nu face asta nu se merita!
-Ce sa fac? (Ma uitam la el confuza el alergând o data ajuns la mine transpirat picioarele ii tremuram)
-Nu te arunca, nu muri!
-Singura persoana care o sa moara de aici cred ca ești tu dacă mai alergi mult.
-Atunci ce făceai?
-Stăteam, îmi făceam ordine in gânduri.
-Aaa, îmi cer scuze atunci.
Ma uit la el cum pleacă, eu ma duc înspre mașina plecând acasă. Intru ma duc la mine in camera fac dus ma schimb și îmi așez repede hainele noi in dulap, pe celelalte le am scos afara era un morman de haine. am tras draperiile am închis becul și m am pus sa dorm ca mâine aveam prima zi de facultate.
Alarma isi și ea prezenta o închid ma dau jos îmi iau schimburi îmi fac dus și îmi așez caietele in ghiozdan, cobor și îl văd pe Tae la masa
-buna dimineața, hai la masa.
-nu mănânc.
Plec urc in mașina și ajungând la facultate
Cobor și intru căutând biroul directorului. Într-un final îl găsesc bat la usa și intru
-buna ziua, sunt noua eleva Lee Min-Hyu.
-oh, buna ziua Draga am uitat de venirea ta, hai sa te conduc in clasa.
-bine.
Îl urmez spre clasa, ajung intru și el spune
-Buna ziua, ea este noua eleva. Te rog prezintă te.
-Buna. Sunt Lee Min-Hyu și sper sa ne înțelegem.
Ma duc intr-o banca liberă in așteptarea profesorului.
-buna, eu sunt Yoongi!
-mm..buna eu sunt Lee.
-zic sa ne cunoaștem din moment ce ești noua mea colega de banca.
(Ce?! Colega lui de banca? E banca lui?)
- a... am crezut ca e liberă.
-nu este nimic. Dacă vrei îți pot arata scoala In pauza.
-ummm., Desigur.
Profesoara a venit a predat ora iar după a venit Yoongi la mine pentru a mi prezenta scoala.
-si asta e ultimul lucru de vizitat.
- mmmm... mersi ca ți ai luat din timp sa mi arați împrejurimile.(ii Zâmbesc frumos)
-ne este nicio problema!
-HEI! Ce cauți tu lângă iubitul meu! Cine ești? Cine e ea?!
-calmează-te Sol-i, e noua și eu am insistat sa i arat scoala.
-eu am sa plec.
-Hei, hei unde crezi ca pleci? Ii faci ochi dulci iubitului meu și după pleci? Nu scapi așa ușor!
Vine nervoasa înspre mine dând sa ma lovească, iar eu o lovesc in vena gâtului făcând-o sa lesine si sa mi pot continua drumul. Yoongi se uita confuz si uimit de ceea ce a văzut.
-mai trăiește?
(Ma întreabă Yoongi uitându se la Sol-i care era pe jos)
-o sa se trezească curand.
-ah pacat.
Nu mai spun nimic și plec înspre casa, pe drum ma întâlnesc cu domnul Kang ( Kang șofer personal)
-buna ziua doamna permite-ți-mi sa va conduc acasă!
-desigur.
Ma urc in mașina pornind spre casa era deja ora 20:45 iar casa era goală. Ma duc la mine in camera îmi fac dus ma schimb și arunc o privire la ceea ce am făcut astăzi la facultate. După ce termin ma pun in pat vrând sa adorm dar după câteva minute se aud bătăi dure in usa camerei mele.
Ma dau jos speriata sa văd ce și cine bate in halul asta. Deschid usa și îl văd pe Taehyung. Deodată mi-a trecut pe sub nas mirosul de alcool, era beat dar întrebarea e ce dorește de la mine.
-ce vrei Hyung?
Nici bine nu mi termin propoziția când acesta da buzna in camera
-In seara asta vreau sa mi aud soția strigându-mi numele de plăcere
Nu apuc sa zic nimic iar acesta se năpustește asupra mea

Căsătoria cu secrete |KTH|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum