11

138 10 0
                                    

-Taehyung ce cauți aici?
-Întrebarea este ce cauți tu aici?
(Ce întrebare ce as putea face într-un club)
-stau.
-m am întors, o buna seara domnule profesor. CE? Domnule profesor(spune Jay uimit)
-da, da buna seara, am ceva de discutat cu Lee. Hai afara.
Ma ridic și îl urmez afara știind deja ce o sa facă)
-De ce Lee?
-de ce ce?
-ce cauți aici, ce faci tu aici, nu e locul tau aici. Du te acasa in momentul asta!
-Nu!
-Lee nu îți spun a-2 a oară.
Ii vedeam furia in ochi tremura de nervi, nevrând sa facă o scena aici am făcut ce mi-a spus. Ajunsă acasă ma dezbrac ma duc la dus ca miroseam efectiv a fum și a alcool.
După ce ies din dus cu un prosop pe mine observ ca Tae stătea pe pat nervos așteptând sa ies.
-in sfârșit te ai gândit sa iesi. Ai face bine sa mi dai niște explicații domnișoara.
-iar tu ai face bine sa iesi domnișorule.
-ți e rușine?
-tu ce spui?
-ca nu, n ar trebui sa ți fie rușine de mine.
Trag aer in piept îmi iau pijamalele din dressing și ma duc la baie sa ma schimb. După 3 minute ies iar Taehyung era tot acolo.
-Hyung iesi afara, vreau sa dorm.
-și ce te împiedica?
-tu. (Și arat cu degetul înspre el)
-aaa, ok. (Se da jos de pe pat și se aseaza pe fotoliu.)
-n ai de gând sa pleci?
-nu, pana nu primesc o explicație nu plec.
-ok, tu ia si așteaptă explicația.
Nu îl mai bag in seama si ma pun sa dorm.
Dimineața ma trezesc si Tae era tot acolo butonand telefonul. Ma dau jos ma duc la baie dar de data asta îmi iau schimburi. Îmi fac dus ma imbrac si ies. Telefonul meu suna îl iau si văd ca era Yoongi.
Cnv tlf:
-Da?
-in sfârșit ai răspuns.
-scuze, ce sa întâmplat?
-mmm.. nimic important te am sunat sa văd dacă ești bine. Aseară ai dispărut din peisaj.
-aaah, îmi pare rău Yoongi, deja ma ametisem si nu voiam sa continui.
-aha, înțeleg. E bine atunci Lee, ne vedem la facultate.
-bineee, paa.
-paa
Cnv tlf inc.

perspectiva Taehyung:
Telefonul ii suna încontinuu, voiam sa văd cine o Suna așa insistent dar Lee mi o ia înainte. Văd ca zâmbește in timp ce vorbește.
"Aaaah, îmi pare rău Yoongi"
Yoongi era de așteptat pfff nu știu de ce ma enervez așa de tare pana la urma e ca toate fetele.
-am plecat.
-unde?
-am treaba (ce treaba are Lee la 10:54 dimineața)
Nu mai zic nimic ma duc si eu Îmi fac dus ma schimb si ma bag la somn.

Căsătoria cu secrete |KTH|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum