16

125 9 1
                                    

Alf- Fernando!
Frnd- Da domnule!
Alf- Anunța i pe toți Mafioții mâine la ora 16:30 sa fie la sala de ședințe!
Frnd- Desigur.
Alf- Lee, te rog fata mea sa ii supraveghezi pe BTS.
Lee- Da domnule!
Alfonso părăsește biroul iar Lee se duce după trusa de prim ajutor. Se întoarce și își pune piciorul pe masa și începe se și dezinfecteze rana, după a luat in bisturiu și a tras o linie destul de adânca cu un foarfece a despărți rana și cu o penseta a sustras glonțul. A cusut rana și a bandajat-o. La fel a făcut și la gat. Băieții se uitau la ea Uimiți.
Lee se duce la fiecare pentru a le scoate gloanțele pe care le a Înfipt in ei. Ajunse la Yoongi
Lee- Yoongi, de ce nu mi ai spus?
Yg- Tu! Dece nu mi ai spus?
Lee- Ummm, era ceva confidențial.
Yg- La fel și la mine!
Spuse Yoongi serios și Lee începe se Rada trasandui o linie pe picior.
Lee- Iartă ma, nu am vrut. Te doare?
Yg- Nu i nimic, am sa merg șchiop câteva zile dar o sa Îmi revin.
Lee- Off nebunule, puteam sa te omor!
Yg- Tu ești nebuna ca faci atacuri surpriza.
Tae- Puteti înceta? Lee Vino si dezinfecteaza mi rana de pe spate!
Lee- Știi ca dacă vreau pot sa te omor nu?
Deodată se aude o împușcătură. Lee își pune mana pe pistol si se duce in spatele ușii așteptând
Perspectiva Taehyung
Tae- Au venit după noi.
Jk- Era si timpul.
Tae- Nici nu o văd in stare sa omoare pe Nimeni. 
Jin- Nu ar face fața, au venit cei mai
Buni!
Perspectiva Lee
Închid ochii încercând sa număr pașii.
Aud pași dublii se apropie 2 oameni, ma las mai jos, văd ca 2 barbati intra in camera si se îndreaptă spre baieti pentru ai dezlega. Închid usa si
Lee- Supriza!
Nu trec nici doua secunde si ii împușc direct in cap, aceștia murind pe loc. Încă unul intra pe usa, sare la mine la bătaie facem schimb de pumni pana când iau pistolul si trag 4 gloanțe in stomacul lui, acesta scoțând sânge pe gura. Sângele lui era deja pe fața mea. Ma ridic de pe jos si ies, tremuram de nervi furia pe care o aveam era de nedescris. Alfonso uitându se la mine.
Alf- Asta e Lee a mea!
Cobor scările văzând câțiva oameni in sufragerie. Ii împușc pe loc. Ies afara si am început sa împușc pe fiecare intrus fără pic de mila.
Perspectiva Taehyung
Focuri de arma se auzeau neîncetat, nu puteam crede ca Lee este așa de dura. A împușcat 2 oameni iar al 3 le-a brutal cu vreo 4 gloanțe.
După maxim o ora o văd pe Lee plină de sânge, parul ei blond acum era roșu. A intrat in camera trântind usa in urma ei. A dărâmat aproape tot in camera.
Furia se vedea pe chipul ei venele de pe mana sau făcut si ele vizibile.
Perspectiva Lee
Lee- Dacă mai vine vreun om de al vostru, va jur ca ii omor! Le omor si familiile după termin cu voi!
Eram atât nervoasa, Fernando a venit aducându mi niște calmante, le beau si ma pun pe scaun. După 3 ore ma ridic si părăsesc camera lasăndu l pe Fernando sa stea cu băieții pana veneam eu

Căsătoria cu secrete |KTH|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum