10

143 11 0
                                    

-Lee?
-da, Park?
-vrei sa ne plimbam?
-sigur hai.
Aceștia ies din facultate și merg la o cafenea. Stau și vorbesc unul despre celălat
-da tu câte relații ai avut?
-întrebare grea, nu am avut una:))
-adică?
-pur și simplu nu am avut, relațiile pe care le am avut au fost de o noapte doua trei atât.
-aahh, înțeleg. Ceva normal in 2023:))
-da, partea proasta e ca nu mai fac asta.
-de ce?
-Pur și simplu. (Doar nu puteam sa ii spun ca m am maritat din obligație.)
-Și ai încercat o relație?
-nu, nu cred ca voi putea.
-de ce?
-pur si simplu, iubirea pe care o cunosc eu a fost doar de o noapte.
-ahaa înțeleg, nu are nimic înveți.
După ce au mai schimbat câteva vorbe aceștia pornesc spre casa fiecăruia.
Ajung acasă in sfârșit. Deschid usa si îl văd pe Taehyung încruntat si nervos
-Buna.
-unde ai fost?
-de ce intrebi?
-nu comenta, doar Răspunde!
-de ce te ar interesa?
-ai un iubit?
-si dacă as avea de ce te ar interesa?
-Lee!
-Taehyung! Nu ești singurul care poate ridica tonul.
-Lee sunt soțul tau, nu mai ridica tonul la mine.
-Ești soțul meu in acte, in fața mea nu exiști ți am mai spus.
-Lee nu întrece măsura!
Deja începeam sa ma enervez
-dacă o întrec ce se întâmpla? Ma dai afara? Divorțezi de mine? Dacă vrei divorțul îți aduc chiar eu personal Fișa sa o semnezi.
-Te omor!
-Sa te văd!
-Lee nu ma pune la încercare, nu ma intimidezi. Sa nu crezi ca sunt colegele tale pe care ii sperii doar cu o privire. Tu ești sub standardele mele.
Atât mi a trebuit sa aud. Ma reped in fata lui gata sa îl lovesc ajungand in fața lui nu l puteam lovi. Ceva din mine nu ma lasă, așa ca îmi cobor pumnul expir si ma duc in camera mea.
Perspectiva Taehyung:
De ce nu ma lovit, de ce nu a făcut o? De ce sunt gelos ca a iesit cu un baiat? De ce miroase atât de bine ființa asta? Prea multe întrebări fără răspuns. Ma duc sa ma bag la somn.
Perspectiva Lee:
Ce a putut sa ma enerveze, doamne îl urasc! Ma scârbește. Nu aveam stare.
Cnv tlf:
Lee- Hai in club!
Du sik- Poftim?
Yoongi- Esti ok?
Jay- Hai.
Lee- Nu a fost o întrebare, am spus hai. In 30 de minute vin după tine Du sik, Mi-Seon și Ha-ri.
Cnv tlf inc.
Ma imbrac intr-o rochie lunga cu o crăpătura șmechera pe picior cu d-alea știți voi și niște ticuri îmi iau geanta și ies trântind usa după mine sa-l trezesc pe Hyung in caz dacă a adormit. Cobor și plec
Perspectiva Taehyung
Abia ma furase somnul când de o data se aude o usa trântită, ma dau jos din pat sa văd ce draci mai are și aia. Când deschid usa de la camera ei nu era nimeni și nici la baie, hainele sunt in dulap deci nu o fugit de acasă. Unde sa dus la ora asta. Ma imbrac și sun un prieten sa o localizeze.
Urc in mașina pornind spre clubul la care mi a zis prietenul meu. Ajung și intru. O văd pe Lee la bar, nu era beata ma uit și ii văd prietenii băuți. Ea stand de vorba cu NOUL ELEV JAY PARK?
Cred ca înnebunesc.
Perspectiva Lee
Vorbeam cu Park și simt nevoia sa ma uit in spate, văd o persoana cunoscuta doar ca, chipul nu mi este clar din cauza fumului de acolo. Văd ca se apropie.. nu cred...
-Taehyung ce cauți aici?

Căsătoria cu secrete |KTH|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum