Intram in clasa și directorul își face prezenta.
-buna dimineața copii astăzi veți avea încă 2 colegii noi, va rog intrați
Pe usa intra un baiat al drq de frumos și o fata.
-Prezentați va.
-buna eu sunt Yoona am 18 ani.
-buna Jay Park 20 ani.
-cu acestea fiind spuse luați loc in banca
Cei doi se aseaza in bănci diferite Jay in spatele meu iar Yoona undeva pe la fereastra.
Jay ParkDupă ce Taehyung preda ora și pleacă îmi pun capul pe masa cu ochii închiși când deodată vine la mine o fata pe care nu o Cunoșteam.
-Lasă-l pe Yoongi in pace!
-hă?(cine mai e și asta de ce mi se pare așa cunoscuta?)
-nu ca "hă" doar Lasă-l
Atunci Yoongi își ridica capul de pe banca cu ochii întredeschisi și spune
-Marinelo alta treaba n-ai? Ma tine legat de ea sau ce? Mai bine las-o tu in pace dacă nu vrei sa ai aceiași soarta ca Sol-i.
Jay Park auzind conversația noastră se întreba cine e Sol-i și ce ia făcut Lee.
-auzi păpușică nu ma cunosti așa ca te rog părăsește clasa.
-întâi l-ai folosit pe Sik Oh pentru a te culca cu el de câte ori îți venea tie, dar pe Yoongi nu ți-l las nici moarta!
-Ahaa, tu erai tipa aia aia care a dat buzna in apartament atunci. Nu știam de ce mi se pari cunoscuta.
-Yoongi sa mergem.
Fata îl apuca de Brat dar deodată se oprește și se întoarce la mine
-tu nu înțelegi sa îl lași in pace? Da i drumul!
-ești bătută in cap sau te bat eu?
Fata se uita ca Lee nu l ținea pe Yoongi, ci Yoongi se ținea de banca
-da mi drumul mireaso.
-nu! Tu vi cu mine ACUM! AI ÎNȚELES?
E atât mi a fost, dau puternic cu pumni de Banca iar aceasta tresare.
-Satano, iesi acum cat ma mai controlez.
Aceasta se uita speriata și nu merge ci fuge afara din clasa. Jay se uita la Lee, ii plăcea personalitatea ei.
A venit ora prânzului. Jay sa dus la masa și aude cum șușotesc restul colegilor uitându se spre usa. Ma întorc și o văd pe Lee cu Yoongi
"Mi e frica de ea"
"E chiar nebuna"
"După ce ia făcut lui Sol-i nu cred ca am sa ma mai iau de vreo fata prea curand"
"Uitați e Sol-i"
"Îmi e mila de ea"
"Pana la Sol-i aveau un briceag in mana cum de tot ea a fost cea mutilata"
"Nici noi nu știm"
Ma întorc și văd o fata bandajată și cu piciorul in ghips. Așa rea e Lee asta?
-hei buna. Tu ești colegul nostru nou,nu?
-buna, da e-sunt
-buna, eu sunt Lee.
-iar eu Yoongi.
-încântat.
-te deranjam?
-nu, luați loc.
-multumim.
Aceștia iau loc și încep sa mănânce sa se cunoască.
-Lee, dacă nu te deranjează pot sa te întreb ceva?
-desigur, spune
-din câte am auzit e o fata Sol-i care o fost bătută de una Lee, acea Lee ești tu?
-da.
-ah...AAA serios!?
-da.
După ce mănâncă se duc la ultima ora, aceasta trece repede toți pleacă in afara de Jay si Lee.
-Lee?
CITEȘTI
Căsătoria cu secrete |KTH|
AcciónNu vreau sa dau spoiler. Nu ma judecați, e prima mea carte💀