14

127 9 0
                                    

Perspectiva Taehyung
Nmj- Tae! Recruții din Japonia au nevoie de întăriri!
Tae- Ce sa întâmplat?
Nmj- Oamenii lui Alfonso i-au atacat.
Tae-Trebuie sa l eliminam! Pregătiți va mergem in Spania! Iar cu ocazia îmi iau și soția.
Băieții nu au stat pe gânduri si au luat armele și au anunțat oamenii din Spania pentru a înconjura casa lui Alfonso unde se alfa și Lee.
Băieții urca in avionul lor privat și in câteva ore au ajuns in Spania.
Perspectiva Lee
X- Domnule, casa este înconjurată s-ar putea sa fim atacați din nou!
Alf- Asta e nu e bine. Chemați-o pe Lee!
X-Am înțeles!
Fernando garda de corp a lui Alfonso sa dus după Lee care era la ea in camera.
Frnd- Hola hermana! Te cheamă dl Alfonso.
Lee-Hola Fernando, vin imediat.
Lee iese din camera și se duce in biroul lui Alfonso.
Alf- Lee, pregătește te! Înarmează te vom avea parte de un atac!
Lee- Am înțeles!
Fata se duce in camera secreta unde doar ea cu Alfonso aveau acces. Și a luat doua pistoale gloanțe și încă o pușca.
Perspectiva Taehyung
Jk- In 5 minute ajungem la casa lui Alfonso.
Tae- Spune oamenilor sa între și sa ii lege pe toți oamenii din casa in special pe Alfonso și sa aștepte sa ajungem noi!
Jungkook a anunțat oameni de la casa lui Alfonso. In câteva minute au dat buzna și i-au legat pe toți.
Lee încă era in camera secreta când a auzit țipete și a dat seama ca au intrat. Fata nu a iesit încă auzea pași pe lângă usa. Lee a iesit pe geam și a intrat in sufragerie unde erau 8 barbati înarmați focuri de arma au început sa se tragă, fata a reușit sa ii omoare pe cei 8, in timp ce urca pe scările care duceau spre biroul lui Alfonso ajungand la usa sa uitat pe usa și a văzut 6 oameni și pe Alfonso legat de mâini și de picoare. Un om ii ținea pistolul la tâmpla
Perspectiva Taehyung
Am intrat in casa și am văzut ca oamenii și au făcut treaba am urcat la etaj unde era Alfonso.
Tae- Mai, mai , mai dar ce avem noi aici.
Alf- Ești cam îndrăzneț sa vii tocmai pana aici.
Tae- Jungkook, Jimin, Jin, Hoseok si Yoongi împrăștiați va in camera.
La un moment dat s-au auzit focuri.
Yg- Ma duc sa văd ce se întâmpla.
Tae-Nu, stai aici! Probabil deja s-au ocupat oamenii noștri.
Perspectiva Lee
Îmi trebuie o strategie de atac. Ii vreau ii viața pe acești 6 oameni sa văd cine si ce vor de la Alfonso.

Căsătoria cu secrete |KTH|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum