Tae- Lee, am venit sa te anunțam. Mafia chineza vor veni in câteva zile. Nu vor pleca pana când nu ne vor vedea morti.
Lee- Am încheiat socotelile cu Sagwau acum 2 ani. Am căzut la pace. Iar acum îmi vrea capul?
Tae- Așa se pare.
Lee- Ce propuneți?
Jk- Sa ne unim. Sa luptam cot la cot.
Jm- Da.
Yg- Lee, oamenii tai sunt mult mai bine antrenați, i ai antrenat chiar tu iar oamenii noștri sunt cei mai buni la tras cu arma. Am putea câștiga lupta.
Lee- Nu știu ce sa spun, as risca nu știu planul de lupta... Fernando!
Frnd- Doamna!
Lee- Trimite 2 oameni la Sagwau, și sa afle unde cum si când vor intra.
Frnd- Desigur.
Lee- Acum trebuie doar sa ast-
Focuri de arma se aud, gloanțe care trec prin geam sparazandu l in mii de cioburi, mi am luat pistolul si am început sa trag in oamenii lui Dae Seong.
Taehyung împreuna cu restul incepeau la rândul lor sa tragă. După 3 ore am terminat măcelul. Am chemat oamenii sa ridice trupurile și sa le trimită la șeful lor și încă 4 oameni sa îmi schimbe geamurile.
Lee- Pfff e a 9a oară când le schimb săptămâna asta...
Tae- De câte ori ești atacată?
Lee- Nu știu de 20-30 de ori pe săptămâna?
Yg- Poftim?
Jm- Ce?
Jk- Wtf
Tae- Lumea chiar îți vrea locul...
Lee- Ce sa fac.. m am obișnuit.
Au trecut doua săptămâni de când am trimis oameni Sagwau.
Frnd- S-au întors.
Auzind acestea cobor și ii întreb care este planul lui.
X- Pe 5 mai la ora 01:35 vor fi aici. Se antrenează in jur de 350 de oameni. 120 înconjura casa, 50 vor sta pe o raza de 50km încât sa nu iasă și nu între nimeni, 100 sunt rezerva iar 80 vor intra.
Lee- Ahan.. Sagwau va fi și el?
X- Nu!
Lee-Bine, va mulțumesc, Fernando.
Frnd- Da doamna.
Fernando scoate 2 plicuri și le înmânează celor doi. Ma duc direct la mașina. Ajung la BTS. Bat la usa și îmi deschide Jin
Jin- Ce surpriza.
Lee- Da, da
Jin- Intra.
Lee- Jin, te rog cheamă i pe restu.
Jin ii cheamă și ne așezăm la masa pentru a le spune planul lui Sagwau și planul meu.