Tae- Și planul tau?
Lee- Pe 4 mai veți veni la mine. In 7 zile îmi voi Antrena oamenii din greu. Sagwau își aduce 350 de oameni. Eu îmi voi lua 300 as vrea ca voi sa aduceți 200. Ii voi caza la casele de la 15 km de casa mea. Voi veți sta cu mine.
După ce le a explicat planul aceasta a plecat. Ajunsă acasă a adunat oamenii și a început antrenamentul. Timpul a trecut repede
BTS au venit la Lee.
Lee- având in vedere ca ei vor ataca la ora 01 însemna ca in aceasta seara începe distracția.
Tae- Ai dreptate frumoaso.
Yg- Bro eu vreau sa mănânc, nu se știe dacă mai apuc.
Time skip
Era ora 1:25 l am trimis pe Fernando sa aducă Oameni ca sa fie puși pe poziție.
Eu cu restul ne am înarmat și focurile deja se auzeau cum am fost informata 80 de barbati au intrat am început sa împușcăm am doborât cei 80, 100 din oamenii mei s-au Dus spre cei poziționați la 100km.
După 2 ore încă ne luptam, erau mai mulți nu făceam fața, i am luat pe baieti și ne am retras In camera secreta
Lee- Baieti! Nu facem fața va rog plecati.
Yg- Cum sa plecam, nu te lăsam aici!
Tae- Nu plec nicăieri.
All- Nici noi.
Lee- Baieti va rog... nu vreau sa muriți, este lupta mea. Pe mine ma vor.
Yg- Ești nebuna?
Lee- Da!
Tae- Ce?!
Lee- Yoongi, îți mulțumesc ca mi ai fost prieten, ești cel mai bun. Promite mi ca ai sa ai grija de toți și ca ai sa mănânci bine. Taehyung, îmi pare rău pentru tot, îmi pare rău și in ziua de astăzi de acel divorț. Te iubesc și am sa continui sa te iubesc pana la ultima mea suflare. Îmi cer scuze. Va iubesc!
CITEȘTI
Căsătoria cu secrete |KTH|
ActionNu vreau sa dau spoiler. Nu ma judecați, e prima mea carte💀