Hadi herkes Fice başladığı tarihi buraya bıraksın:)
...
Jeon Jungkook
Elimdeki dondurmayı arsızca yalarken aynı zamanda bir yıldır plotonik aşkım Park Jimini kesiyordum.Tam çaprazımdaki bankta arkadaşlarıyla beraber gülüşüyordu.Ama bir türlü benim oturduğum tarafa bakmıyordu.Dudaklarımı büzdüm.Buraya bakması gerekiyordu.Buraya bakacaktı!"Pışt! Boş musun ufaklık?"
Arkamdan gelen sesle beraber yerimden sıçradım.Kendimi o kadar Jimini kesmeye adamıştım ki kormuştum.Arkamı döndüğümde yoongi hyung göz kırpıp gülümseyerek bana bakmıştı.
"Sana her zaman boşum hyung"hızla bankın üstünden atlayıp yanıma oturdu ve baktığım yere Jiminlerin olduğu tarafa bakmaya başladı.
"Neden bana haber vermedin? Gelir beraber keserdik yürüyen körü."
"Yiaaa hyung öyle deme!"
Yüzünü buruşturdu.Kendisi asla Jiminden haz etmezdi.Elinde kalsa onu bir kaşık suda boğacak gibiydi.
Kolumu dürtükleyerek,"Öyle melül melül bakacağına adım atıp harekete geçsene"dedi.
"Nasıl yani?"
"Gel,gel.Ben anlatacağım sana"
...
Yalvararak aldığım hattı eski telefonuma taktım ve hiç zaman kaybetmeden Jimine yazdım.Numarasını okul grubundan almıştım ve hiç zorlanmamıştım.
Siz:Hey, Selam!
Cevap gelmesini beklerken heyecanla parmaklarımı kenetleyerek beklemeye başladım.
Jimin:Sen kimsin?
Oturduğum yerde tepinmeye başlamıştım.Başarmıştım! Yazmıştı!
Siz:Bir arkadaş diyelim
Jimin:İnsan tanıdıklarıyla arkadaş olur.Ve ben seni tanımıyorum.
Siz:Tanışalım o zaman.
Jimin:Belki ben senle tanışmak istemiyorum?
Siz:Belki ben istiyorum?
Jimin:Bana bak daha yeni antremandan geldim ve aşırı yorgunum.Şimdi ne diyeceksen de ve beni rahat bırak.
Siz:Seni seviyorum
[Görüldü]
Uygulamadan hemen çıktım ve Jin hyungu aramaya başladım.İkinci çalışta sonunda telefonu açmıştı.
"Çilekli pasta yapıyorum Bebe umarım diyeceğin şey önemlidir"Ne zaman arasam ya yemek yapar ya da yemek yerdi.
"Hyung aşırı mutluyum,şimdi lunaparka gidelim-"
"Tamam beş dakika da sizdeyim, çabuk hazırlan bebe"
"Hemen hazırlanıyorum"dedikten sonra aramayı sonlandırdım ve giyinmek için odama uçtum.Bu gün ne olursa olsun asla morelimi bozmayacaktım.
_________________________________
Bölüm sonu:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗳𝗹𝗼𝘄𝗲𝗿 ✔ 𝗧𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴
Fanfiction"Aptal aptal çocuğu izleyeceğine yemeğini ye" "Seni mi izlememi tercih ederdin?"iğnelemem ona koyamamış olacak ki,çapkınca sırıttı. "Tipim değilsin Bebe" "Bana diyene bak! Aptal herif!"masadan kalkarken son kez bakıp o iğrenç gülümsemesini ortaya çı...