Mor pijamalarımı giyip yatağıma girdim.Çok yorucu bir günün dışında yine her zamanki gibi çok eğlenmiştim.İnstagram da gezinirken Jiminin yeni attığı posta tıkladım.Ne yapsaydım yani ona ait olan her şeyi seviyordum.
@parkjiminn93:Seni beklerken her şey sana benzedi... Y
(Bu gönderideki yorumlar devre dışı bırakıldı.)
************
Fotoğrafa çok dikkatli bakınca ağladığını farkettim.Ağlamak ona yakışmıyordu.Hep gözümde iyi görünüşlü ideal sevgili adayı olmuştu.
Yani hiç düşünmemiştim,Jiminde neyi seviyorum,neyi sevmiyorum.Gece gece böyle şeyler düşünmemeyi kendime hatırlatarak instagram gezintime devam ettim.Bir süre sonra sıkıldım ve Jimine mesaj attım.
Siz:Uyudun mu?
Jimin:Hayır.
Siz:Ne yapıyorsun?
Jimin:Eve dönüyorum.
Siz:Bu saatte mi? Neredeydin ki?
Jimin:Sorguya çekiliyor gibi hissediyorum?
Siz:Doğru hissediyorsun.
Jimin:Nerede olduğum kimseyi ilgilendirmiyor.
Siz:Gece gece kalbimi kırıyorsun farkında mısın?
Siz:Karşında sınıf arkadaşın yok.
Jimin: Peki benim kırık kalbimi ne yapacağız, Bay kook?
Siz:Ben... ben seni mi kırdım?
Siz:Jimin yemin ederim seni asla bilerek kırmam.
Jimin:Sen bir şey yapmadın.O yaptı.
Jimin:Yoon beni paramparça etti.
Jimin:Aptal bir kavga yüzünden beni terk etti!
Jimin:Ama ben halâ köpekler gibi onu seviyorum.
Jimin:Çok seviyorum.
Jimin çevrimdışı
************
Gözyaşlarımın ıslattığı yastığa iyice gömüldüm.Gece gece ağlama sesimle kimseyi uyandırmak istemiyordum.
Ama şuan birine öyle bir ihtiyacım vardı ki...Başta Yoongi hyungu uyandırmayı düşünsemde hemen vazgeçtim.Beni böyle gördükçe içten içe çok üzülüyordu ve elinden bir şey gelmediği için kafayı yiyordu.
Sonra aklıma Hobi hyung ve Jin Hyung geldi.Jin hyungun uykusu ağırdı bu yüzden arasam açmayabilirdi.Ama Hobi hyung uyanık olabilirdi.WhatsAppa girdim ve uyanıklığını kontrol etmek için Hobi Hyunga yazdım.
Siz:Hobi hyung?
Siz:Uyuyor musun?
Mesaj tek tik olunca daha da ağlamaya başladım.Ve o son şansım olan kişiyi aradım.Eğer oda amçazsa hıçkırıklarımla tüm şehiri inletecektim.
Birkaç çalıştan sonra telefon açıldı ve boğuk erkeksi sesi kulaklarıma doldu.
"Alo?""Uyandırdım mı?"
Bir esneme sesi duyuldu."İçim geçmiş,Film izliyordum.Sen bu saatte aramazdın"Durdu ve bir iki saniye sonra devam etti."İyisin değil mi? Bir sorun yok?"
Dudaklarımdan istemsizce bir hıçkırık firar etmişti.Kendimi zor tutabilmiştim.
"Ben hiç iyi değilim..."
"Bebe sen ağlıyor musun?!"
"Ben..."
"Bebe nerdesin sen?! Başına bir şey mi geldi? Yoon nerde?!"
"Evdeyim... B-buraya gelebilir misin? K-kimseye haber verme.Herkes iyi... "
"Tamam,geliyorum hemen."
"Teşekkür ederim..."
Diyerek aramayı sonlandırdım ve tekrar gecenin sessiziğinde göz yaşlarıma boğuldum._____________________________
Bölüm Sonu:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗳𝗹𝗼𝘄𝗲𝗿 ✔ 𝗧𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴
Fanfiction"Aptal aptal çocuğu izleyeceğine yemeğini ye" "Seni mi izlememi tercih ederdin?"iğnelemem ona koyamamış olacak ki,çapkınca sırıttı. "Tipim değilsin Bebe" "Bana diyene bak! Aptal herif!"masadan kalkarken son kez bakıp o iğrenç gülümsemesini ortaya çı...