Aynadaki aksime bakarken gülümsedim.Yakışıklı olmuştum.
"Hadi bebe,hadi.Geç kalacağız senin yüzünden!"
Kol çantama hızlıca gerekli gereksiz herşeyi attıktan sonra odamdan çıkmıştım.
"Hyung beklemek bilmiyorsun."Kaşlarını kaldırdı ve beni güzelce süzdü.
"Düğüne mi gidiyoruz?"
"Komik misin?"Kapıya doğru giderken,holün ortasında birden durdu.
"Cidden bu üstle dışarı mı çıkacaksın?"
"Ne varmış üstümde?!"ve tekrardan süzdü.
"Sorunda orda bebe,üstünde hiçbir şey yok!"üstüme baktım.Göğsüm açık bırakan bol gömleğin arkasında sırtımı açık bırakan bir yer vardı.Altımdaki yırtık kont pantolonuma baktım.
Kabul kombinim açıktı biraz.Ama bu bana çok yakıştığı gerçeğini değiştiremiyordu.
"Hadi hyung hadi,fazlasıyla boş yaptın."
"Gavat mıyım oğlum ben?"
"Evet öylesin,hadi gidelim Hobi hyung çok beklediği için söylenecek şimdi."
"Hassiktir doğru lan!"dedi ve kapıdan koşarak çıkarken bağırmayı da ihmal etmedi.
"Koş bebe hadi!"
"Şapşik şey" diyerek arkasından güldüm ve koşmaya başladım.Ne olursa olsun artık morelimi bozmayacaktım.Önüme bakacaktım.
******************
Yarım saat sonra jin hyungun attığı konuma sonunda gelebilmiştik.Yol boyunca her ne kadar Yoongi hyungun ters bakışlarına maruz kalsamda fazla umursamadım.
Nede olsa ben T'nin değişiyle şımarık biriydim.Öyle değil mi?"Oha!"
Masaya giderken Hobi hyung beni görmüştü ve görür görmez bu tepkiyi vermişti.Ne kadar kibar(!)
"Selam hyung."
"Oğlum çok sexy olmuşsun la bebe!"
Yanına gidip selamlaşıp sarılırken,"Sağol hyung ya sende olmasan."
Yanağımdan makas aldı.Yanına oturdum.Yoongi hyung da karşıma oturmuş hep birlikte Jin hyung ve Taehyunun gelmesini bekliyorduk.
Havadan sudan lak lak ederken kapıdam giren kişilerle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
"Hyung Jimin burda!" diyerek Hobi hyungun kolunu tutup çekiştirmeye başladım.
"Dirseğini böğrüme niye sokuyorsun oğlum,görüyorum!"
Masanın üstünden hemen bir menü aldım ve yüzümün hizasında tutup yüzümü kapattım.Beni görmemeleri gerekiyordu.O malum konuşmadan sonra Jimini görmek istemiyordum.
"İyi akşamlar gençler."
Duyduğum sesle yavaşca yüzüme tuttuğum menüyü indirmeye başladım.Menüyü indirdikçe görüş açıma Jiminin-ne demişler yiğidi öldür hakkını yeme-yakışıklı yüzü girdi.
"İyi akşamlar Jimin,oturmaz mısınız?" seni yiyeceğim Hobi hyung! Ant olsun seni çiğ çiğ yiyeceğim!
Jimin üçümüzün yüzüne dikkatlice bakarken sordu."Rahatsız etmeyelim?"
Ama beyni asafltlara sürtülesice Hobi hyung hemen,"Aaaa ne rahatsızlığı canım,burda biz bizeyiz.Dimi bebe?" kaşlarımı çattım ve dirseğimi karnına geçirdim.
"Ya tabi tabi,oturun lütfen."
Jimine baktığımda dikkatlice Yoongi hyunga bakıyordu.Ama Yoongi hyung onun yüzüne bile bakmıyordu.Ben ise Jiminle gözlerimiz kesişmesin diye etrafta gözlerimi gezdirmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗳𝗹𝗼𝘄𝗲𝗿 ✔ 𝗧𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴
Fanfiction"Aptal aptal çocuğu izleyeceğine yemeğini ye" "Seni mi izlememi tercih ederdin?"iğnelemem ona koyamamış olacak ki,çapkınca sırıttı. "Tipim değilsin Bebe" "Bana diyene bak! Aptal herif!"masadan kalkarken son kez bakıp o iğrenç gülümsemesini ortaya çı...