014 | 𑁍

38 7 18
                                    

Hep birkikte şehrin merkezindeki cafelerden birine gelmiştik.Karşımda Yoongi hyung,Hobi hyung.Yanımda ise Taehyung oturuyordu.Hepimiz telefonlarımıza gömülmüş zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştık bile.

Oflaya puflaya elimdeki telefonu çantama attım ve bizimkilere baktım.

"pişt! Teknoloji köleleri!?"

"Ne var Kook?"

"Ya sen ne çeşit bir öküzsün!" dedim Yoongi hyunga bakarak.Düzgün cevap verse ölürdü!

"Bebe abiye öküz denmez.Taş olursun taş!"

Bunu diyen sizce kimdi? Tahminlerinizi Yoongi hyung dan yana olduğunu varsayıyorum.Ama maalesef Taehyung du!.

Bu sefer Taehyunga döndüm."Gıcık herifler ne zamandır burunlarını onu ilgilendirmeyen meselelere sokar oluyor?"

İşaret parmağıyla burnumun ucuna dokunarak"çok soru soruyorsun be bebe"dedi.Aaa delinin zoruna bak,çok seviyor sanki!

Ağızımı açıp bir şey diyecektim ki garson çocuk siparişlerimizi getirip servis yapmaya başladı.Her gün içtiğim sade kahveyi önüme çekerken telefonuma gelen bildirimle yerimden sıçradım.

Ve o an,olanlar oldu.

"İNANMIYORUM JİMİN BENİ TAKİP ETMEYE BAŞLAMIŞ!"

Teledonu masaya fırlattım ve sevinçden ne yapacağımı bilemeyerek ayağa kalktım.Dizim masaya çarptı ve nerdeyse masanın ucunda olan kahve fincanı devrilerek üstüme döküldü.Yanmıştım.

"Aaaaa! Yanıyorum!"

Herkes yerinden kalktı yanıma geldi.Hemen yanı başımda olan Taehyung garsondan buz isterken mırıldandı.
"Zarardan başka bir şey vermiyor sikik herif.Şeytan diyor..."

O an ettiği küfürü ve söylediklerini umursamayacak haldeydim.Tek düşenebildiğim bir an önce bu ıslak pantolondan kurtulup bacağımı soğuk suya tutabilmekti.

"Hobi çağır bir taxi,eve gidelim.Haşlandı bebe"

Hobi hyung kafa sallayarak yanımızdan ayrıldı.Jin hyung ise garsonlardan aldığı ikişer üçer buzları bacağıma koyuyordu.
Tanrım ne günah işlemişim?!

***********************
Eve geleli bir saat oluyordu.Fakat odama yeni geçmiştim.Bacağımdaki kızarlıklık geçmiş yerine acısı kalmıştı.

Yatağıma uzandım ve telefonla oymaya başladım.İnstagram dan Jimini takip ettikten sonra WhatsAppa girip mesaj yazdım.

Siz:Merhaba

Siz:Biliyorum,mesaj atmamam gerekiyor.

Siz:Ama dayanamadım.

Jimin:Tamam.

Derin bir iç çektim.Tamam ne demekti lan?!

Siz:Tamam?

Jimin:Konuşabiliriz,sorun yok.

Siz:Ciddi misin? Kafana taş filan düşmedi.Değil mi?

Jimin:Evet ciddiyim,ve hayır taş filan düşmedi.

Cevap yazacaktım ki başka birinden mesaj geldi.Gönderen T di.

T:Bacağın nasıl?

T:Çok acıyor mu?

Nereden öğrendiğini sormayacaktım.Çünkü herşeye mantıklı bir cevap bulduğu gibi bunada mantıklı bir cevap bulacaktı.

Siz:Hayır,şu an iyiyim:)

T:Nasıl oldu?

Siz:işte caffedeydik bizimkilerle.Sonra Jimin bana takip isteği attı.Bende heyecanla kahveyi üstüme döktüm.Öyle oldu işte.

𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗳𝗹𝗼𝘄𝗲𝗿 ✔ 𝗧𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin