022 | 𑁍

14 3 0
                                    

"Tae! Tae! Tae! Tae!"

Jin hyungla beraber hiç susmadan Taehyung'a tezahürat yapıyorduk.Kendisi şuan okullar arası yüzme yarışındaydı ve okulumuzu temsil ediyordu.Bizde okulla birlikte buradaydık ve arkadaşımıza tezahürat yapıyorduk.

"Yanlız şuan yüzen Taehyung değil."

"Ne?!!"

Hobi hyung gevrek gevrek güldü."Bak Taehyung mavi boneli olan,hocayla konuşan."

Jin hyung birkaç kez ağızını kapatıp açtı.Anlaşılan oda olayı kavrayamamıştı.

"Ee ama.."

"Havuzdaki bebelerden birinin ismi de Taehyung,muhtemelen onun anonsunu duydunuz."

Kafamı salladım.Şimdi anlamıştık.

Meraklı bakışlarla kaslı vücutların arasından Taehyung'u aradım.Yaklaşık on beş kişi vardı.Ve beşer beşer yarışıyorlardı.Galiba Taehyung en son çıkacaktı.

Yanaklarımı avuçlarımın içersine aldım ve bacaklarımı karnıma kadar çekerek yarışanları izlemeye başladım.Tezahüratı son gruba kadar erteleyecektik.

İlk iki grup yarışlarını bitirince sıra Taehyung'ların grubu.Yani son gruba gelmişti.Sunucunun anonsuyla birlikte Taehyungla beraber diğer kişilerde yerlerini aldı ve son hazırlıklarını yapmaya başladı.

Hepimiz oturduğumuz yerden dikleştik ve düdüğün çalmasıyla beraber biz beş hececiler olarak ona tezahürat yapmaya başladık.

"Koçum! Benim be! Kim tutar senii!!"

"Taehyung! Taehyung! Taehyung!"

"Kim Taehyung oleyy! Kim Taehyung oleyy!"diyerek son noktayı koydum.Dakikalar sonra-bize bir asır gibi gelmişti-yarış bitmişti ve ilk bitiren Taehyung olmuştu.İşte bu!

"Olleyyyyy!"

Sevinçle oturduğumuz yerden kalktık ve çocuk gibi zıplamaya başladık.Hobi hyung ile birbirimize sarılıp geri yerimize oturduk.Şimdi ise kazanılması gereken ikinci tur vardı.

************

Yarışmacıların on dedikalık dinlenmesinden sonra olucak yarışı bekliyorduk.Taehyung ve diğer yarışnacılar ısınma hareketi yaparken ben ve Jin hyung pür dikkat onları izliyorduk.

"Yoongi'yi arasana nerede kalmışlar."Yarışmadan beş dakika sonra Yoongi ve Hobi hyung kahve almaya gitmişlerdi.

Arka cebimden telefonumu çıkardım ve Yoongi hyungu aramaya başladım.Ama o telefonuma cevap vermemişti.

"Aradım açmıyor."

Dedikten sonra gözlerimi yarışmacılardan çektim ve telefonumdan İnstagrama girip sabah çektiğim fotoğrafı paylaştım.Biraz paylaşımdan zarar gelmezdi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗳𝗹𝗼𝘄𝗲𝗿 ✔ 𝗧𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin