012 | 𑁍

32 6 8
                                    

T:Bugün sizi bahçede gördüm.

T:Taehyung dizlerine uzanmıştı.

T:Ve o an onu o kadar kıskandım ki.

T:Defalarca onun yerinde olmak istedim.

T:Kim bilir belki bir gün bizde öyle oluruz?

Siz:Hayallerini yıkmak istemem.

Siz:Ama yanımda olabilecek tek kişi Jimin.Bugün kü durum sadecee arkadaşcaydı,yani istisna.

T yazıyor...

T çevrimiçi

T yazıyor...

T:Jimini ne kadar tanıyorsun da bu kadar seviyorsun?

Siz:Onu sevmeme yetecek kadar tanıyorum.

T:Onu tanıdığını sanıyorsun sen sadece Lotus.

Siz:Ne ima etmeye çalışıyorsun?

T:Bir şey ima etmiyorum.

T:Görüşürüz

T çevrimdışı

Siz:Hey geri gel!

Siz:Bana açıklama yapmak zorundasın!

Siz çevrimdışı

*************************

Sinirle telefonumu elimden bıraktım ve elledimle oynamaya başladım.T denilen şahıs bayağı sinirlerimi bozmuştu.Acaba haklı olabilir miydi?
Ben cidden Jimini tanıyor olabilir miydim.Yoksa sadece tanıdığımı mı sanıyordum.Off bu ne iğrenç bir problemdi böyle.

Elime tekrar telefonumu aldım ve Jimine yazdım.Tüm sorularımın cevabını verecek tek kişi oydu.

Siz:Jimin

Siz:konuşmamız gerek.

Jimin:Şuan müsait değilim.

Siz:Lütfen.

Siz:Aklımda o kadar çok soru var ki.

Jimin:Sor.

Siz:Agustd kim Jimin?

Jimin:Eski sevgilim.

Siz:Sadece eski sevgilin mi?

Jimin:Bu seni ilgilendirmez.

Siz:ilgilendirir!

Siz:Ben seni seviyorum,senin hakkındaki her şey beni ilgilendirir.

Jimin:Beni seviyorsun diye haddin olmayan şeylere karışamazsın.

Jimin:Mesaj attın,cevap verdim.Güldük,eğlendik.Bitti.Artık bu işi uzatma.

Siz:Gerçekten hakkımda böyle mi düşünüyorsun?

Siz:Agustd ye halâ aşık mısın?

Siz:Ya da asıl adı her neyse.

Jimin:Bu seni ilgilendirmez.

Siz:Bir cevap bekliyorum ve bu bir cevap değil.

Jimin:Karşıma bile çıkmaya cesaret edemeyen bir çocuğa neyin hesabını vereceğim?!

Jimin:Artık beni rahat bırak.

Jimin:Birdaha yazmanı istemiyorum.

Jimin çevrimdışı

**********************
"Kook yeter! Ağalama artık!"

"Bağırma bebeğime Yoon!"

"Biri neler olduğunu anlatacak mı?"

"Ne demişte bu kadar çok ağlıyor?"

Yastığıma gömülüp sessizce hıçkırdım. Her kafadan ayrı bir ses çıkıyordu,ama onlara cevap verecek durumda değildim.Jiminle olan konuşmamızdan sonra göz yaşlarıma hakim olamamıştım.Nerdeyse yarım saattir ağlıyordum.Benim bu halimi gören Yoongi hyung ise bizimkileri aramış ve onlara bize gelmelerini söylemişti.

"Bebeğim? Ağlama artık.Hadi bebeğim,hadi minnoşum"Hobi hyungun sözleriyle gözlerim tekrar dolmuştu.

Çok hassas bir çocuktum,heşeyde çok çabuk etkileniyordum.Jiminin sözleri halâ beynimde yankılanıyordu.Üstelik haklı olması üstünede tuzu biberi ekliyordu.Doğru söylüyordu.Karşısına çıkamayacak bir çocuktum ben.

Saçlarımda hissettiğim parmaklarla gözlerimi kapadım.Tanıdık bir koku burnuma hücum etmişti.Yoongi hyung yavaşca yanıma oturdu ve saçlarımı okşamaya devam etti.

"Canımın içi,diğer yarım.Ne konuşmuştuk biz seninle? Hani ağlamak yoktu..."

Yavaşca ona döndüm ve öfkeyle parlayan gözlerine baktım.Sonra buruk bir tebessüm gönderdim.

"Elimde değil.... Bana öyle davranması zoruma gidiyor"

"Değmez ki bebeğim,değmez"

"Biliyorum"

Yoongi hyung kurumaya yüz tutmuş göz yaşlarımı sildi ve ayağa kalkıp bizimkilere baktı.

"Biz içeri geçelim,sende elini yüzünü yıka.Orada konuşuruz.Hobi bize kahve yapar mısın?"

Hobi hyung kafasını salladı ve sonra bana baktı."Bebeğim bir şeyler istersen hemen mutfakta olacağım ben,sıcak bir şeyler iç iyi gelir"dedi ve önden çıktı.Hemen ardıncan Yoongi hyung da arkasından çıkmıştı.Jin hyung ve Taehyungla beraber kalmıştık odada.

"Üzülme minnoşum.Bunuda halledeceğiz evelallah"dedi ve Taehyungun omzuna dostca vurup odadan çıktı.Şimdi ise Taehyungla baş başa kalmıştık.

"Ne dedi sana?"

Sorusuyla afallamıştım.Neden merak ediyordu ki?

"Onun hakkında artık haddim olmayan şeylere karışmayacakmışım.Güldük,eğlendik ve bitmişmiş.Artık ona yazmamı istemiyormuş"

Söylediklerimle yüzü garip bir ifadeye büründü.Kafasını sallayarak"Sıkma canını elbet ona bu laflarını yedirecek biri çıkacak karşısına"dedi" neyse ben gideyim sende işlerini hallet"

"Tamam" Dedim ve odadan çıkışını izledim.Uzun boyu,geniş omuzları ve her kelimesinde ayrı bir sıfat bulan bu adama neden gıcık herif dediğimi fark ettim.

******************

@hobihobii: Minnoşum ve ben hep güzelizzz:) @kookiew

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@hobihobii: Minnoşum ve ben hep güzelizzz:) @kookiew

@hebelehubelersin:Altın çocuklar:)

@jungjackson:Bu kadar güzel olmanız zor değil mi beyler?

@leonuzmh:Şöyle kenara bir nazar bımcuğu filan koysaydınız.

@yoongimin:Tokatımızın tadı pek güzeldir denemek ister misiniz? Üstelik bedava!@jungjackson @hebelehubelersin @leonuzmh

@kookiew:Yavrumm!@hobihobii

____________________________

Bölüm sonu:)

𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗳𝗹𝗼𝘄𝗲𝗿 ✔ 𝗧𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin