04 | 𑁍

42 8 17
                                    

Kook:

Kook:Güzel fotoğraf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kook:Güzel fotoğraf

Jimin çevrimiçi

Jimin yazıyor...

Jimin:Nerden bulduğunu sormalı mıyım?

Kook:Tabiki instagram hazretlerindenn JKSŞXKWJWŞDKDŞ

Jimin:Takipleşiyor muyuz?

Kook:Hayır takipleşmiyoruz

Jimin:iyi

Jimin çevrimdışı

*********

Okula gelince Hobi hyung beni görür görmez üstüme atlamıştı.Kol kola girdik ve sabah Jiminle olan konuşmalarımı anlatmaya başladım.

"Birdaha olmasınmış,yüz verme amına koyayım şuna"

Omuz silktim."Ne yapabilirim? Bende onu öyle seviyorum"

"Umarım şu herifi sana unutturacak biriyle karşılaşırsın"

Söylediklerinin üzerine gözlerimi devirdim ve çantamdan kitaplarımı çıkarmaya başladım.İlk dersimiz matematikdi.Kendilerini pek sevdiğim söylenemezdi tabi,her öğrenci gibi benimde en sevdiğim ders boş dersti.

Dersden aşırı sıkıldığım için yanımda oturan Yoongi hyunga baktım.Elindeki kalemle defterinin bir köşesini karalıyor arada esniyordu.Dirseğimle kolunu dürttüm.

"Dersi dinle"

"Dinliyorum oğlum ben,hem böyle daha iyi konsantre oluyorum"

"hadi ordan be"dedikten sonra gülerek önüme döndüm ve pür dikkat dersi dinlemeye başladım.Matematik dersi dinlemek ölümden daha beterdi.

*****************
Tenefüsde bizim çocuklarla beraber kantine indik.Yoongi hyung sağıma Taehyung sağıma ve hobi ve jin hyung da karşımdaki kare masada oturmuş sohbet ediyorduk.

Kantindekilere göz atarken Jimini gördüm.Arkadaşlarıyla beraber çaprazımızdaki masaya yerleşmişlerdi.Namjoon hyung ona birşeyler anlatıyor oda çikolatasını kemirip dediklerini dinliyordu.Etrafımdaki herkesi unutup Jimini izlerken kulağımın dibindeki ses beni gerçek hayata döndürdü.

"Aptal aptal çocuğu izleyeceğine yemeğini ye"

Önümdeki yumurtalı ramene kısa bir bakış atıp suratımı buruşturarak Taehyunga baktım.

"Seni mi izlememi tercih ederdin?"

iğnelemem ona koyamamış olacak ki,çapkınca sırıttı.

"Tipim değilsin Bebe"

"Bana diyene bak! Aptal herif!"masadan kalkarken son kez bakıp o iğrenç gülümsemesini ortaya çıkardı.

"Dikkat et de,o Aptal herif bir gün seni ezmesin Bebe"Birşey demeyip önüme döndüm.Hem o bebe dedi diye bebek olmuyordum istediği gibi dalga geçebilirdi.Artık buna alışmıştım.

*************
Kook:Bugün morelim çok bozuktu

Kook:Ama ben ne yaptım?

Kook:Seni izledim.Gülüşünü,bakışlarını izledim.

Kook:Sonra tüm içim huzur doldu.

Kook:İyiki varsın.

Jimin çevrimiçi

Jimin yazıyor...

Jimin:kook bana böyle şeyler söyleme.

Jimin:Ben senin aşkına karşılık veremem.

************

@kookiew:Bazen karşılık beklememek gerekir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kookiew:Bazen karşılık beklememek gerekir.Belkide aşkların en güzeli karşılıksız olandır...

@hobihobii:Ateş ediyorsun Bebeee
@kookiew:@hobihobii severim seniii:)

@yoongimin:kardeşime bak be fişek fişekkk
@kookiew:@yoongimin Eyvallah gülüm.

@kimvante:Belki değildir?

Bu gönderi yorumları sınırlandırılmıştır.

________________________

Bölüm sonu:)

𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗳𝗹𝗼𝘄𝗲𝗿 ✔ 𝗧𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin