"Yüzyıllar önce insanlar bir çok varlıkla birlikte yaşıyorlardı.Sentorlar , cadılar -büyücüler, bansheeler,goblinler,elfler,kurt adamlar, denizden gelen sirenler gibi bir sürü yaratık vardı.Bu tuhaf olduğu düşünülenler yanında anılmaması gerekenler de vardı. İnsanlar korktu çok korktular , bu korku onlara yanlış kararlar verdirdi. İnsanlar herkesi birbirine düşürdü ve büyük bir savaş başladı. Savaşın sonunda ırkların çoğu yok oldu kalanlar saklandılar. İnsanlar saklananları avlamayı kendilerine zevk haline getirdi, insanlar için sadece onlar olmalıydı.Irklardan kurtulanlar hala aramızda olduğunu düşünenler var."
"Peki anılmaması gerekenler kim anne? Gerçekten hala aramızda olanlar var mı?"
"Anılmaması gerekenleri vakti gelince anlatıcağım bal kızım, ikinci sorunun cevabını sen bulmalısın. Şimdi uyku vakti haydi."
"Ama anne..."
"Aması yok balım.İyi geceler"
"İyi geceler annecim. Hayallerini ne olursa olsun koru."
<3
Annemin mezar taşına bakarken zihnimde 5-6 yaşlarında bana anlattığı masallar geçiyordu. Her ne kadar şuan onlara masal desemde annem bunları bana bir masal anlatıyormuş gibi değilde gerçek olaylarmış hatta kendi yaşamış gibi anlatıyordu.O zamanlar annem "düşündüğümüz, hayal ettiğimiz her şey değerlidir.Bir insanı insan yapan düşündükleridir ama daha önemlisi hayal ettikleridir insanın insanlığı için. Bir insanın hayallerini alırsanız o insan biter." demişti. Bunu yine diğer ırkların masallarını anlatırken söylemişti. O ölmeden önceki gece de hayallerimi korumamı söyledi.
Birçok insana göre annem intihar etti, teyzeme göre kendi geçmişte yediği bokları kaldıramadı ve defolup gitti beni de ona yük etti. Annem gerçekten intihar mı etti? Bana hayallerimi korumamı söylerken kendi hayallerini, bizim hayallerimizi öylece terk mi etti?
Benim annem gerçekten öldü mü ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Oyuncuları
Fantasyyüzyıllar önce insanların arasında gizemli varlıklarda vardı.O gizemli varlıklardan biride zihhin oyuncularıydı. Yüzyıllar önce nesli tükenmesi gerekenler hala aramızdalarsa?