3- changbin'nin görevi part 2

104 16 5
                                    

Özet:

hyunjin ile laf dalaşına devam ederken changbin'de telefonu almış biriyle mesajlaşıp gülüyordu hyunjin ile duraklayıp changbin'e baktık birden odama gidicegimi söyledim.Hyunjin'de benimle geleceğini söyledi. Hemen changbin'nin arkasına geçtik ve mesajları okuduk.Changbin'in ruhu bile duymadı.

- İnstagram -

- İnstagram -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1423 beğenme

Changlwixv_
Hyunjin şerefsizi çekmis

Yorumları gör... 439

Jeong.qwz; Acun'un bir sözü var bilirmisin hay maşallah
    @Changlwixv_ @Jeong.qwz hızlı çıktın aslanım

@ Jeong.qwz @Changlwixv_ öyleyimdir😏

2.bölüm :

Changbin diğerlerinin gittiğine emine olmak için arkasını dönmüştü.minho ile hyunjin'i görünce hemen ayağı kalkıp kovalamaya başladı.kosedeki terliği aldı ve anne terliği gibi sallayıp minho'nun kafasına isabet ettirdi.Son olarak hyunjin kalmıştı hyunjin hemen masanın etrafında dönmeye başladı.

changbin onu kovalarken Hyunjin arkasındaki odayı görüp odaya girmişti.hemen kapıyı kilitledi.Ama unuttuğu birşey vardı sabah nasıl odadan çıkacağıydı.Minho hâlâ yerdeydi
ve changbin yanına gelip terlikle minho'nun poposuna vurmaya başladı.Minho büyük bir çığlık attı.Hyunjin çığlıkları duydukça korkudan altına yapıyordu nerdeyse.sabah olmuştu.hyunjin kendini hâlâ yerde kapının arkasında yatarken bulmuştu.

Sesiz bir şekilde üstünü giyip hazırlandı.kapıyı açtı ve changbin'nin orda olup olmadığını kontrol etmeye başladı. changbin'nin orda olmadığına kendini inandırdıktan sonra parmak uçlarıyla yere basarak ayakkabısını giydi.Kapıyı açıp yavaş yavaş kapıyı çekti.Kapı kapanmıştı.Arkasını döndü ve gördüğü şey onu kokuttu.Arkasını döndüğünde karşısında aşık olduğu kişi Felix vardı.Hyunjin çok utangaç biri olduğundan konuşamamıştı.Hyunjin ile Felix yaklaşık 20 saniye birbirine bakıp sesiz bir şekilde bakıştılar.Bu sessizlik arkadaki kapı açılarak bozulmuştu.

Arkadan changbin gelmişti.Changbin Hyunjin'i  görünce kafasına bir tane geçirdi.Felix Changbin'nin hyunjin'e vurmasına kahkaha atmıştı.Hyunjin Felix'in gülümsemesine aşk dolu bir bakış atarak küçükçe gülümsedi.

Changbin hemen Hyunjin sırtından itirip okula doğru yol aldılar.







love school - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin