2.Final bölümü

28 6 14
                                    

Selamlarrr hayat hikayemi anlatiyimmi WİWJSJSJDNDNDNND turku you know

Neuse minho best.
Bazilari anlamak istemiyor.
Kendini minhodan ustun goruyor :/
PUAHAHAHHAHAHAHAHSHSHS
AHAHHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

___________

"Ne!?"

"Minho!? sen burda mıydın?"

"Jisung söylediklerin doğru mu?"

"Minho.. çok üzgünüm ama maalesef doğru.."

"Bende seni adam sanmıştım. Yanılmışım."

Minho çekip gitti. Jisung yetişememiş ve minho'yu kaybetmişti. Nereye kaybolmuştu? Ve şuan neler oluyordu? Jisung yere yıkılmış ne yapacağını nereye gideceğini şuan ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Tek istediği vardı. Hıçkıra hıçkıra ağlamak.

-

"Changbin iyimisin? Anlatmak istermisin?"

"Jeongin.. sana anlatmak istiyorum. Herşeyi.. ama bana eskisi gibi bak olurmu? Bana acıyarak bakmanı istemiyorum."

"Sana asla öyle birşey yapmam. Anlatabilirsin. Seni her zaman dinleyeceğim."

"Peki. Beni öz annem küçük bir çocuk ilken bıraktı gitti. Kimsesizdim. Beni sokağa bıraktı. Biraz daha büyüdükten sonra beni evlat edindiler. Keşke böyle bir şey yaşanmasaydı.. o günden sonra beni eve kilitlediler dışarı çıkamadım. Üvey babam 15 yaşıma geldiğimde benim için adamlar çağırdı eve. Benimle seks yapmaları, beni oyuncak gibi kullanmaları için. Adamlar her seferinde benim için eve gelir, işlerini halledip, üvey babama parasını verip giderlerdi. Başkalarıyla istediği kadar yapma şansı varken tek beni istediler. Fiziğimi beğeniyorlarmış ve erkek seviyorlarmış. Onlar için cinsiyet farketmemiş, fizik önemliymiş. 16 yaşıma geldiğimde bir gün  yeni taşınan karşı komşumuz olayları öğrenip babamı şikayet etmişti. Babam hapisaneye girdi. Bende artık nerdeyse hiç çıkamadığım yere yani dışarıdaydım. Aradasırada çok nadiren çıkardım. O da ya üvey babama sigara almak için ya da eve her gün kadın getirdiği için ona prezervatif almak için.  Dışarıya hiç alışkın değildim. Ne yapacağımı,nereye gideceğimi veya sokakta ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyordum. Sonra minho ile tanıştım hayatıma renk kattı. Okula gidiyordum zaten sadece okul dışında birkaç kere(hiç) çıkıyordum. Okuldan eve servisle gelirdim. Hiç gezme şansım olmazdı.Minho ile tanıştığımızda beni evine çağırdı birlikte kaldık.Hikayemi on anlatığımda bi daha o daha o eve dönmememi bunun benim icin kotu bir şey olduğunu söyledi. Birkaç ay sonra tekrar evlat edinildim. Bu sefer beni evlat edinen başka biri çıkmıştı. Beni seviyor, okutuyor, istediklerimi yapıyor, karnım ilk defa doğru düzgün doydu. Minho ile konuşmamızı kesmedik. Beni evden alıyor gezdiriyordu. 18 e girmiştik sonunda. Biri ailesi hakkında bahsedince benim çok canım yanıyor Jeongin. Bu canımı çok yakıyor. Biliyorum çok konuştum. Üzgünüm."

Jeongin'nin tek yaptığı şey Changbin'i kucağına çekerek birlikte ağlamak olmuştu. Ondan kaçmasının farklı bir nedeni var sanmıştı..

"Bebeğim. Sana söz bir daha kötü şeyler yaşamayacaksın. Artık ben varım. Geçmişi düşünme geleceğimizi oluşturalım. Birlikte olacağız. Hiç ayrılmayacağız. Hep seninle olacağım. Kimse bir daha sana zarar veremez.."

Jeongin hüngür hüngür ağlıyor Changbin ise onun kucağında jeongin'nin sarı saçlarını öpüyor kokluyor kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. Changbin ve Jeongin gözlerinin şişeceğinin farkındaydı. Birbirlerini sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Jeongin sevgilisine canını bile verebilecek biriydi. Onun göz yaşlarına dayanamazdı. Sevgilisinin bir damla göz yaşı kendinden geçmesine yeterdi bile.

~~~

merhaba QİWHSHJDHDJDHFHFHFHFH

Biraz mutsuz bisey yazdım.(biraz)

Dışarıdan cok mutluyum ama kitabi yazarken ağladım mk

Ağlayan olmaz galiba bu kitapta

Diger bölümler iyi geçebilirdi bilmiyorum QİSJDJDJJE

Ama sonu mutlu son

Asla kotu son yapmam sizi de önemsiyorum QİAJDHDHDBNDBDBFB (ben niye guluyorum bu kadar)

Neyse byeeeee görüşmek uzereeee

love school - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin