HERKEZDEN COK OZUR DİLERİM SİNAV HAFTAMDAYDİM VE HİC YAZAMADİM YENİ BİR FİC OKUMAYA BASLAMİSTİM PRİKOLOJİMİ BOZDU YEMİN EDERİM HER SAAT DUSUNUYORUM BİTİRDİM AMA PSİKOLOJİM BOZULDU fic adı killer - minsung SİDDETLE ONERİRİM
***
"Minho"
"Hmm?"
"Bu gece ay çok güzel değilmi?" Demişti jisung çimlerin üstünde uzanırken minho'ya.
"Öyle ama sen daha güzelsin"
minho her fırsatı değerlendiren bir tipti. Jisung için değerdi. Minho'nun bunu söylemesiyle kıkırdamıştı oğlan. Minho yanında yatan oğlan'a baktı. Gözleri uyumamak icin direniyordu. Kahverengi gözleri yavaşça kapandı. Minho jisung'un bu güzel görüntüsüne hayran kalmıştı. Aradan biraz zaman geçmişti. Jisung'un şişmiş yanakları, açık kalan ağızı, dağınık saçları.. çok tatlıydı. Minho çok geçmeden jisung'u kucağına aldı ve arabaya doğru yürümeye başladı. Arabayı eve doğru sürdü. Çok geçmeden eve vardılar.
Minho kucağındaki oğlanı yatağına yerleştirdi ve yanına yattı....
Sabah uyandığında Jisung nerde olduğunu bilmiyordu. "Minho!!" Diye bağırmaya başladı evin içinde gezinerek. Kapının üstünde kitchen yazan bir odaya doğru ilerledi. Çünkü sesler oradan geliyordu. Mutfakta hazır olan bir sofra ile karşılaştı Jisung. Sofra çok güzel hazırlanmıştı. Şaşırmıştı oğlan. Belinde birkaç el hissetti. El belindeki yaralara dokunsada(bilmiyerek) jisung sessiz kalmıştı. Dudaklarını ısırmış ve acının geçmesi icin dua etmişti.(imanlı jisung, jisung gibi olun)
"Çok mu beğendin sofrayı? Benimle evlen her gün yapayım sana. Nasıl fikir?"
"Kötü fikir."
Diyerek çekildi Jisung. Önüne dönmüş ve geri çekildiği icin eli havada kalan oğlanı görmüştü.Karşında duran kahverengi saçlı oğlan yanlışmı duydum diye tereddüt ederken jisung sadece gülmüştü. Minho güldüğünü gördüğünde güldü. Minho jisung'a dudak büzdü ve kollarını düğümledi."Küstüm"
"Yaa tamam küsme hemen. Canım sevgilimm." Deyip minho'yu ikna etmeye çalıştı.
"Sevgilinmiyim cidden 👉🏻👈🏻"
Jisung karşısındaki tatlı çocuğun dudağına bir buse kondurdu. Bu onun sırıtmasına sebep oldu. Bu tatlı anı jisung'un susmayan telefonu bozmuştu. Telefonu odasından almış ve mutfağa geri gelmişti. Görüntülü aramayı açmıştı. Onu jeongin arıyordu. Tabiki bu bir grup sohbetiydi. Grupta felixte vardı. Telefonu açtığı gibi jeongin konuşmaya başlamıştı.
Jeongin;
"Jisung,felix telefonlarıma neden bakmıyorsunuz neler oluyor ve neler olduğunun farkındamısınız? Tabikide neler olduğunu bilmiyosunuz ben size söyleyeceğim ama ne yapacağımı bilmiyorum. Hmm nasıl söylesem.."Jeongin bunları söylerken minho masada birşeyin eksik olduğunu anlayıp hemen salataları yıkayıp kesmeye başlamıştı.Jeongin sözlerine devam etti.
Jeongin;
"Ben sabah kalktığımda sunoo ileydim. AYNI YATAKTA VE O ÇIPLAKTI?!?"Jisung;
"NEEEEE?????"Felix;
"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!???!"Minho bunları duyunca birden bıçakla parmağını kesmişti.
"AAAAAAAA!!"
Jisung hemen telefonu masaya bırakıp koşarak minho'nun yanına gitti.
"MİNHOOOOO!?"
fazla bir kesik yoktu ama kan parmağını kaplamıştı. Jisung çok telaşlanmıştı. Minho ise sadece bağırıyordu. Telefondakiler ne oldugunu anlamamış ve onlarda çığırıyordu. Jisung'un o an beyni durmuş ne yapacağını bilemeyerek elinde duran parmağı ağzına alıp emmeye başlamıştı.(🤦♀️) Jisung bile ne yaptığını bilmiyordu. Sadece yaşıyordu hayatı işte. Minho sakinleşmiş ve jisung'un ne yaptığına bakıyordu. Jisung bir işe başladım devam edeyim dercesine daha çok emmeye başladı(🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️salak bu cocuk gerizekali yemin ederim ya).
...
Herşey bitmişti elinde yarabandı vardı artık minho'nun. O kadar büyütülecek bir şey olmamıştı. Sadece bunlar biraz abartıyordu. Mutfağa gittiler ve soğumuş yemeklere öylece baktılar. Sadece baktılar. Yemekler çöp olmuştu. Hayır çöp olmamıştı onları soongie yemişti.(soongie minhonun kedisi) Soongie herşeyi yemiş ve her tarafı dağıtmıştı. İkili birkaç saatten sonra heryeri toparlamış silip süpürmüştü. En sonunda ikilide durmuştu. Karınları guruldamış ve minho jisung'un ellinden tutmuş hazırlanıp dışarıda yemek yemek için odaya götürmüştü.
***
Odaya mi gidicekler ?? Uuuuu odaya ehehehe neyse hala okula cok var kapanmasina ve ben tam tamina gidicem o yuzeen bayagi zor olucak benim bolum atmam bu sebepten dolayi ani bir kararla final yapabilirim bakin ama YAPABİLİRİM yapicam degil 😐 neyse annyeong canlarim sizi sevmiyore- uos seviyorem ❤️❤️💕💕