1.Final bölümü

35 3 2
                                    

Arkadaslar final veriyorum cunku kitap cok zorladi ve bolum yazamiyorum diger kitabimdada zaten zor yaziyorum ama o kitap biraz yeni(biraz) bu kitap cok zorlamaya basladi ve bende size finalbolumu yazmaya karar verdim bide zamanim olamiyor zamanim oldugu zamanda cok yorgun oluyorum cunku biryerden geliyorum

Bu arada kitabim bu
bence guzel kitap ama siz bilirsiniz patron ve calisan fantazisi QİWHWHSHDHNDNDN

⚠️⚠️

Adı ; minsung - hot night

⚠️⚠️

Bolume gecelim
Canlarimmm

———

Changbin mesajları okuyup gözlerini jeongin'nin gözlerine çıkartmıştı. Jeongin'nin dudakları aralanmış changbin'nin ağzından çıkacak sözleri bekliyordu. Kalp atışları git gide hızlanmış changbin'nin konuşmaya başlamasıyla kalbi yerinden çıkmak için çırpınıyordu. O sözcükler jeongin'nin kaderini belirleyecekti.

"Jeongin.. açıkçası ne diyeceğimi bilemiyorum.. "

"Binnie.. aklında ne var bilmiyorum ama ayrılmak istiyorsan seni durduramam. Beni dinleyeceğini düşünmüyorum. Özür dilerim çok özür dilerim çok üzgünüm seni üzdüm."

"Hayır saçmalama sadece biraz kırıldım.. sonuçta aranızda bir şey olmamış? Ayrıca sunoo benim uzaktan kuzenim sayılır. O öyle biri değil. Senin beni aldatmayacağına inanıyorum."

"Changbin ne söylesem bilemiyorum. Şuan o kötü hissediyorumki. Sen beni affetmende ben kendimi affetmiycem. Ne söylersen söyle o gün kimse olmadan içmemeliydim. Sadece sinirliydim."

"Bir şey mi oldu? Bak sevgilim birşey olduysa anlat çünkü sen sadece çok kötü şeyler olduğunda içerdin. Endişelenmeye başlıyorum."

"Aslında ne kadar söylemek istemesemde bir gün öğreneceksin. Söyleyeceğim şeyler aramızı bozabilir.."

"Ne olursa olsun söyle içinde tutarsan kendinede zarar vereceksin."

"Sevgilim.. ailem beni birileriyle randevuya çıkmam için zorluyor. Ne kadar istemesemde beni gönderecekmiş. Ona sevgilim olduğunu söylesem ayrılmama gerektiğini söyler ve beni randevulara tekrar gönderir. Eğer randevulara gitmezsem kendi ayarladığı bir kızla direkt görücü usulü sözlenirmişiz.."

"Jeongin.. ailene herşeyi anlatmamız gerek. Korkma bebeğim bende seninle geleceğim. Eğer istemezsen anlarım. Ben çekilirim. Sana engel olmam. Ailenle aranızı bozmanızı istemem. Sonuçta ben aile meselenize karışmak istemem. Sen benden daha iyi bilirsin.. sonuçta ben kimimki karışıyorum. Özür dilerim. Ne yapacağımı bilmiyorum. Aile meselelerini pek bilmem. Pek alışkın olduğum bir olay değil. Sen yaşadığın icin aile meselelerini benden daha iyi bilirsin. İstersen randevulara gidebilirsin.."

Changbin ne kadar göz yaşlarına hakim olmaya çalışsada. Başarmamıştı. Akmıştı işte. Dayanamamıştı. Gözünden çıkan yaş yavaşça yanağının üstünden süzülerek eline düşmüştü.Ne olmuştuda bu kadar üzülmüştü.

"Changbin birşeymi oldu sevgilim.. iyimisin?"

"Ben iyiyim." Zar zor söylemişti bunları Changbin. Sesi titriyor ve kısık sesle çıkıyordu. Jeongin'nin duyduğundan bile şüpheliydi.

"Changbin sen iyi değilsin. Bir şey olmuş. Ne olduda bu kadar üzüldün sevgilim. Hadi söyle bana. Ne oldu da seni bu kadar kırdı?"

"Jeongin.. ben- ben söylemesem?.."
Changbin daha fazla dayanamayıp masadan zar zorda olsa ayrıldı.

Jeongin olayın ne olduğunu düşünüyordu. Changbin'nin aniden kalkarak kapıya doğru koşarak gitmesiyle kendini çok kötü hissedmişti. O bile nedenini bilmiyordu. Acaba yanlış bir şey mi söylemişti?

..

"Changbin aç kapıyı konuşalım!"

"Hayır Jeongin git başımdan."

"Changbin aç kapıyı kırıcım!"

"Jeongin yarın konuşalım yanlız bırak beni."

Şuan Changbin evinde hıçkıra hıçkıra ağlıyor ve Jeonginde kapıyı açması için çabalıyordu.

"Changbin,sevgilim açarmısın kapıyı?"

"Hayır."

"Yav Changbin aç  sikerim böyle kapıyı aç şunu!"

Jeongin ayağıyla tekmelemeye ittirmeye vurmaya başlamış ve kapıdan gelen kilit açılma sesiyle durmuştu. Kapı yavaşça açılmış ve iki göz kapının arasından ona bakıyordu.

"Jeongin-"
Jeongin hiç dinlemeden kapıyı ittirip açarak changbin'nin geri adım atmasına sebep olmuştu. Jeongin eve girdiği gibi binnie sine sarılmıştı.

•••

ARKADASLAR FİNAL 4 veya 5 bölümlük olacak !!!!

love school - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin