9.A night

55 7 11
                                    

Annyeong yorobun 👋👋👋

ÖNCELLİKLE BU BOLUM SMUT İCERİR KUCUKLER OKUMASIN

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

KUCUKLER OKUMASIN SMUT İCERİRR!!!!!!!!!!!!!

BU ARADA TANİDİKLARİM FLNDA OKUYO O YUZDEN BEN COK UTANİYOR BEN BU KİTAPTAN SONRA YASAMAMAK OKEY?

BEN YOKUM BOYLE Bİ KİTABİ BEN YAZMADİM VE ADİM YOK OKEY? QISJDHDHDHDHDGEEGF

9.bölüm

Minho jisung'un dudağını ısırdığında ufak inlemesiyle dahada etkilenmiş ve jisung'u istemeye başlamıştı. Yiyişmeye devam ederken minho dudaklarını ayırdı ve jisung'a bakarak onay bekledi. Jisung gözleriyle onay işareti verdi. Minho şerefsiz sırıtışını yaptı ve jisung'u belinden tutarak kendine çekti.

Jisung'u yatağa doğru attıktan sonra üstüne çıktı. Minho kollarından yardım alarak üstündeki tişörtü bir çırpıda çıkardı.

Jisung'un ağızından;

Kaslarına bak kesin bende göt diye birşey bırakmıycak napcam amina ... Bu kadar çabukmu pantolonunu çıkartı. Şimdi götüme elveda vakti .

...

Üstümü soyuyo.. annanı sikim ....

Yazarın anlatımıyla;

Derken minho jisung'un boynundan aşağıya doğru ilerliyerek izler bırakmaya başlamıştı. En son jisung'un gögüs ucunda durup emmeye başlamış ve çekiştirmişti. Acı çeken jisung minho'nun saçından tutmuş yön veriyordu.

(Ben niye böyle bişey yazıyom amina , biraz cringe olcak ama so so sorry testin başında canım sıkıldı yazıyom öyle)

Daha sonra minho jisung'un pantolonunu indirdi ve boxerının üstündeki şişliği okşadı.

(COK UTANİOMMM devamini yazabilicekmiyim acep)

Minho dayanamadı ve boxer'ı çıkarttı. Jisung'u yüzü kızarmış bı hâlde buldu.

"Utandın demek"

"Min-h-o utanıyorum nedenini bende bilmiyorum..."

Minho ayağı kalktı ,uzun bir kumaş parçası alıp eliyle penisini kapatmış olan jisung'un yanına geldi ve gözlerini bağladı.

Jisung'un anlatımıyla;

Minho gözlerimi bağlamıştı. İlk başta annesine yakalandığımız zamanda minho'nun çekici olduğunu düşündüğüm için birlikte olmak istemiştim yoksa minho kim ben kim ama sonra... Ona bağlanmıştım. Her hareketi beni utandırıyor, güldürüyor, ağlatığı bile olmuştu.

Minho kıyafetlerinden kurtulduğunu duyabiliyordum. Soğuk ellerini belime sürdü. Beni kucağına aldı ve deliğime sürtünmeye başladı. Bu beni deli ediyordu.

"M-m-mi-n-ho içime g-gir lü-tf-e-n"

Minho şerefsiz sırıtışını yapmış ve beni dahada deli etmeye devam etmişti. Tam yalvaracakken minho beklemediğim bir anda içime girmişti.

Maşallah ne metresi kilometre bi girdi varya uff götum delindi sandım. Bi inledim varya komşular ayağa kalktı. Ama komşular bi erkeğin erkeği siktiğini nerden bilsin. Birini dövüyolar sanmıştırlar.

Minho içime girdiğinde inlememi duymuş ve kıkırdamıştı. Hoşuna gitmişti. Sanırım...

Minho belimden tuttu ve beni hoplatmaya başladı. Tabi ben dururmuyum nefesim kesildi resmen bayılcaktım.

"İnleyerek ismimi söyle han"

"MİNHO-AHH!! "

"Tekrar"

"Min-h-o geliyorum.."

Tam aletime elimi atacakken minho tutup çekiştirmeye başladı. Minho'nun kaslarına boşalmıştım..

"Dayanamıyorum.."

"Daha işimiz bitmedi hanji"

"Benimde götüm var tamammı? dayanamaz! " ( Konuş jisung konuş adam haklı dağalın)

"Ahh ama bebeğim böyle olmazki sadece eğleniyoruz"

"Tamam o zaman gözlerimi aç, artık utanmıyorum yapacağımızı yaptık..."

"Ama kaçmak yok?"

"Tamam.."

Dedim demez olaydım. Neyse birazcıktan zarar gelmez öyle değilmi?

Minho beni yatağa attı ve gözlerimi açtı. Üstemde duran minho'nun her zerresini görmüştüm. Hemde her yerini belinin aşağı kısımı hariç.

Bence bu hâli.. çok seksi

Üstümde duran minho bana gülümsedi ve benim dudaklarıma yapıştı. Çocuk beni yiyip bitirdi. Afiyet bal sugar olsun. Dudaklarımdan boynuma öpücükler bıraktı. Boynuma geldiği zaman morartana kadar emmeye başladı.

"Minho ahh morartıcaksın!"

Minho biraz daha emmeye devam edip çekildi. Boynumda iz kalmıştı hemde kıpkırmızı.

"Artık han jisung'un bir sevgilisi olduğunu anlarlar."

...

Hep minho'nun yüzüne baktığım için biraz aşağı bakmaya karar vermiş ve bakmıştım.

"ÇÜŞŞ OHA O NE BE O BENİM İÇİMEMİ GİRDİ?!?"

"ahahaha evet , neden çok mu büyük?"

"NE BÜYÜĞÜ KOCAMAN BUNU NASI TAŞIYON BENİM BEDENİMİN YARISI KADAR VAR"

"abartma o kadar yok.."

"ABARTMA MI SEN CİDDİMİSİN?"

Ben başımı geriye atmış. Gözümü kapatmış iç çekerken minho yine yapacağını yapmış içime girmişti.

"MİNHOOOOO"

Minho kahkaha atmaya başlamıştı. Çok şirindi. Kendime çektim ve dudaklarına yapıştım. Üst dudağını emerken o da alt dudağımı emiyordu.

"Çok dayanıksız çıktın jisung"

"Bekle ben seni nasıl boşaltıyorum"

Üstümde duran minho'yu kollarım ile altıma almıştım. Utançlığım ne ara gitti bende bilmiyorum. Çok garip bı kişiliğim var. Yada yazar deli.

Birşeyin içinde haklı çıkmak için herşeyi yaparım. O yüzden minho'yu boşaltıcaktım. Minho'nun kasıklarına otumuş ve bu sefer delirtme sırası bendeydi.

Minho'nun penisini çekiştirmeye başlamıstım ve benimkiyle sürtüyordum.

Sonra minho'yu içime soktum. Minho zevkten dört köşe olmuş bir halde kıvrınırken bende boğazım yırtılırmışçasına bağırıyordum.

Minho bağırmamı duydukça dahada etkileniyor. Yüzünün her yerinden belli oluyordu.

Çok geçmeden minho içime boşalmıştı, bende onun kasıklarına..

Kendimi minho'nun yanına zor atmıştım. Ben yatakta yatarken minho beni yanağımdan öpüp ayağı kalktı ve yorgan almaya gitti.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Olm ben bittim AGLİCAM OFF OFFF BOLUM CABUK BİTTİ BU ARADA BANA OO BOLUMU OKUDUM FLN YAZARSANİZ YEMİNLE Bİ DAHA BOLUM YAZMAMA BOLUM HAKKİNDA TEK TİK YOK ANLASİLDİMİ

BEN COK KOTU Bİ BOK YEDİM OF OFFF

love school - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin