11-şimdi sıçtım ağzına

32 6 2
                                    

Annyeong yorobun bu bölüm ne yapacağımı bende bilmiom mk

***

Jisung Yeonjun'a bir tane yapıştıracaken(osmanlı tokatı) Yeonjun jisung'un elini tuttu.

"Ahh bırak kolumu acıyor."(berkcanğhğ bırak kolumu acıyoğhğ)

"Ya benim olursun ya da sevdiğin herkeze teker teker cehennemi yaşatırım."

"Hayır yapamazsın!"

"Öylemi? Bütün arkadaşlarını öldüresiye dövmemi istemezsin herhalde?"

"Yeonjun sakın onlara birşey yapma!"

"Ne dediğimi unutunmu? Ya benim ol ya da onların ölümünü gör."

"Tamam istediğini yapacağım ama onların kılına zarar gelmiyecek."

"Anlaştık."

Bunu demesiyle jisung'u kucağına çekmiş ve yanağını sevmeye başlamıştı Yeonjun. Jisung ne kadar rahatsız olsada birşey söylemiyip yeonjun'nun kucağında yan bir şekilde oturmuştu.

Yeonjun parmağını jisung'un dudağında gezdiriyordu. Bir yiğit aslan parçası gelip jisung'u kurtarmıştı. (QISJDHHDBDH)

"Min-ho?.."

"Yeonjun bir daha jisung'a elini sürdüğünü görmüycem sonu kötü olur."

Bunu jisung'un kolunu tutarken söylemişti minho. Jisung bir Yeonjun'a bir minho'ya baktı. Yeonjun'nun sırıtışını gördü.

Jisung kolunu tutmuş olan minhodan kolunu hızla çekti.

"Senden bir şey isteyen olmadı minho. Bizi rahat bırak!"

Jisung yeonjun'nun elinden tutup okulun bahçesinden uzaklaşarak okula girdiler.

Minho onların arkasından bakarak "hay içine sıçıyım" dedi.Gözleri dolmuştu ağladı ağlıycaktı.

Changbin koşarak minho'nun yanına geldi ve neler olduğunu,  neden jisung'un yeonjun'nun kucağında olduğunu, aralarında neler olduğunu sordu.

Minho tek birşey söyledi;

"Bilmiyorum.."

"Ne demek bilmiyorum yavşak gözünün önünde oynaştılar.Yeonjun soyun dese soyuncak ne demek bilmiyorum"

"Bilmiyorum işte changbin ne üstüme geliyorsun sik kafalı."

"Orospu çocuğu niye bara gidiyorsun bi günde rahat dur amına koyayım götünde kurtmu var senin."

"Bı dur amına koyayım zaten bitmişim ne üstüme geliyorsun. Üstüme geleni siksinler."

"Konu niye bana geldi oç."

"Kes amına kes uğraşamam."

"Sen sıç ben toplayam oh ne rahat."

"Küçücük boyunla bide laf mı sokuyon."

"Ben sana sokucam ama laf değil."

"Changbin siktir git!"

"Aman be tadım kaçtı zaten jisung iyiki bıraktı seni."

love school - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin