Şarkı
Kolpa~Kafam Senden Daha Güzel ~Yine sabahın köründe müdür beyciğimizi dinlerken buldum kendimi neymiş çalışın artık bilmem artık on ikinci sınıf sayılırsınız falan felan.
Yeter hayat,
Cansu Tuğçe ve ben en arka sıralardaydık,
Çünkü her zaman Tuğçe ve cansu aşırı komik şakalar yaptıkları için bizde dayanamıyor gülüyorduk.
Müdür konuşma faslını bitirdikten sonra sonunda sınıfımıza geçmiştik.Ben yine en arka sırama oturmuştum.
Tek başıma oturuyordum. Zaten herkes sıkıcı olduğum için yanıma gelmiyordu.
Ama bilmiyorlardı ki ben ne yere bakan yürek yakanım.İlk dersimiz edebiyat olduğu için bu sefer uyumamıştım.
Gözlüklü edebiyat hocası sınıfa girmesiyle herkes telefonlardan başını kaldırmıştı.Tenefüs zilinin çalmasıyla hemen sıramdan kalkıp koridorun sonunda olan 11-A sınıfına vardım.
Evet arkadaşlar müstakbel enişteniz sayısal seçmişti.
Sınıfa vardığımda gözüme ilk çarpan Yıldırımdı.
Sırasında oturmuş bağdaş kurup kapıya doğru bakıyordu.
Ben sınıfa geçince kapıdaki bana bakmıştı.
Ben sadece bakıyor diye zannederken ona tekrar baktığımda onun hâlâ bana baktığını gördüm.Hemen cansu ve tuğçe'nin yanına geçtim.
İkisi beni gördüklerinde yüzlerinde bir tebessüm oluştu.
"Selamünaleyküm Ahsen"
"Aaa Ahsen gelmiş selamm"
"Aleykümselam kızlar"
"Bir şey diyeceğim, hemen sola dikkat çekmeden baksanıza"
"Tamam kanka o iş bizde hadi Tuğçe"
İkisine baktığımda hemen başlarını sol tarafa yani yıldırımın olduğu tarafa çevirmişlerdi.
İkisi şaşkınca bana döndüklerinde
"Kanka bu niye hep sana bakıyor"
"Aynen cansu'ya katılıyorum."
Hemen yanlarına sırnaşıp,
Sessiz bir şekilde"Bende bilmiyorum ama kesin ya anonimin ben olduğunu öğrendi"
"Yok ya değildir"
"Aynen bence de yok öylesine bakıyordur"
Tuğçe'nin dediği şeyle hemen yine oraya baktığımda yine bana baktığını gördüm.
Ayaklarım daha fazla burda kalmak istemezcesine titriyordu.
Evet sosyal anksiyet.
"Neyse kızlar ben gidiyorum öğle arası görüşürüz "
İkisi aynı anda
"Görüşürüz Ahsen"
Demişti.Onlarla vedalaştıktan sonra hemen sınıfıma doğru yürüdüm.
Canım sınıfım koridorun sonundaydı.
Tıpkı onlarınki gibi.Sonunda 11-D nin tabelasını görünce yüzümde küçük bir gülümseme olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sev De Gör / Yarı Texting
Teen FictionSiz: Gülüşünüz diyorum beyfendi kalp ritmimi artırıyor.. Siz: Gözlerin diyorum gözlerimin gözlediği yolları gözleseydi, Gözlerimle gözlerin... Siz:Unuttum ya Siz:Sana göre bir şarkı atayım şuraya bakarsın (; Siz:sanki bi mucize bu aşk Yıldırım gibiy...