2 yıl sonra
"Bak şimdi Ahsen evet diyince direk ayakkabıyla ayağına basacaksın "bilmem kaç bin defa Tuğçenin ve Cansunun Aynı şeyi tekrarlamasıyla off diyerek yerimden kalktım.
"Anladım kızlar anladım ayağına basacağım"
"Ha şükür anladın sabahtandır tuğçe bin defa ayağıma bastı"dedi Cansu
"1001 kanka yanlış söyledin"dedi Tuğçe.
Söylediği şeyle kısa bir an gülmüştüm.
Beyaz ve sade olan gelinliğimle ayağa kalktım ve aynada iyice kendime baktım, çok güzel olmuştum.
Hayallerim gerçekleşmişti, sevdiğim çocuk yakında kocam olucaktı,kariyer hayatım da iyiydi.
Psikoloji 2. Sınıf öğrencisiydim, yıldırım ve ben de ilk senede kazanmıştık.
Ve şuan en mutlu günümüzdeydik.
Arkamı dönüp Tuğçe ve Cansu'ya baktım.
İkisinin de gözleri dolmuştu,ikisine bakıp,"Sizi çok seviyorum"dedim.
İkisi de dayanamayıp yanıma geldi ve sarıldılar,
"Biz de seni seviyoruz,gelin olup gidiyorsun şimdi"dedi Cansu ağlayan sesiyle,
Tuğçe ise burnunu sonuna kadar çekip konuştu,
"Ağlamıycam ağlamıycam dedim ama insan dayanamıyor işte hem sen bizim çocukluk arkadaşımızsın, umarım çok ama çok mutlu olursun Ahsen seni çok seviyoruz"daha da sıkı sarıldılar."Ay yeter ağlamayın ya sanki ne oluyor alt tarafı evlenicem"dedim .
Gözyaşlarım akıyordu bunu söylememe rağmen.
Onları çok seviyordum,iyi günümde kötü günümde hep yanımdalardı.Cansu, Arda ile nişanlanmıştı,birbirlerini seviyorlardı.
Hem çok yakışıyorlardı. Cansu 2 yıllık paramedik okuyordu bu son senesiydi. Arda da onu yalnız bırakmamak için paramaedik bölümü seçmişti. Aynı üniversiteye gidiyorlardı.Tuğçe,Semihle iyi anlaşırlar birbirlerine aşık olurlar sanıyordum ama Tuğçe gerçekten de abimi sevmiyordu.
Birgün gerçekten çok kötü bir şekilde tartışmışlardı.
Tuğçe o zaman abime tokat atmıştı ve bağırarak onu sevmediğini söylemişti ve şuan Yağız diye birisiyle sevgiliydi.
Yağız'la bizi tanıştırmıştı. İyi çocuktu, dürüst birisiydi.
Oda tuğçeyi çok seviyordu.
Yağız ile kütüphanede tanışmışlar, Tuğçe mezuna kalmıştı bir defa ondan sonra kazanmıştı hem aşkı hem istediği bölümü.Semih,abim ise Tuğçe ile olan tartışmalarından sonra İzmir'den gitmişti ve şuan Ankara da hukuk okuyordu.
Senede sadece 1 defa gelirdi.
Tuğçeyi görmeye dayanmazdı, Yağız ile sevgili olduklarını öğrendikten sonra asla gelmemişti İzmir'e.
Bugün ilk defa düğünüm var diye geliyordu ve düğünüme Yağız da geliyordu.
Tuğçe ve Yağız'ı görmeye dayanabilecek miydi bilmiyorum.Kerem,pislik herif.
12. Sınıfta yıldırım ile açığa geçmek için okula girmiştik ve o da bizim dini nikah yaptığımızı biliyordu.
O gün kavga çıkarmıştı, psikopatın tekiydi. Asla peşimi bırakmamıştı. Ben de daha fazla dayanamayıp polise şikayet etmiştim. Polis olayından sonra hiç görmemiştim.
Buna sevinmiştim."Hadi kızım biz çıkıyoruz yıldırım geliyormuş Arda mesaj attı"dedi Cansu çok heyecanlanmıştım.
İkisi odadan çıktıktan sonra derin bir nefes aldım ve yıldırımın gelmesini bekledim.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bitttiii.Diğer bölümde düğün varrr
Oy sınırını kaldırdım kafama göre atıyorum
Allah'a emanet olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sev De Gör / Yarı Texting
Teen FictionSiz: Gülüşünüz diyorum beyfendi kalp ritmimi artırıyor.. Siz: Gözlerin diyorum gözlerimin gözlediği yolları gözleseydi, Gözlerimle gözlerin... Siz:Unuttum ya Siz:Sana göre bir şarkı atayım şuraya bakarsın (; Siz:sanki bi mucize bu aşk Yıldırım gibiy...