Ama sen benim çocuk yanımsın
~Karamel Makiyato~Karne Günü
"Gençler,artık bir eğitim öğretim yılının sonuna geldik"diye başladı yine müdür bey.
En arka sırada karnelerimizi almayı bekliyorduk.
Tabii müdür bey susarsa alırız.
Tuğçe artık dayanamayıp,
"Ay yeter ya anladık artık 12.Sınıfız,kitap okuycağız,seni gururlandırcağız, anladık be adam yeter.""Aynen kanka ya"
Dedi Cansu ona katılarak.
Ben ise hâlâ müdürü dinliyordum.
Adam haklıydı,yani artık üniversiteye gitmek istiyorsak çalışmalıydık.
Yaz tatilinde başlarım artık neyse.Sonunda müdür beyciğimizin konuşması bitmiş herkes sınıflara dağılmıştı.
Karnelerimizi sınıf hocamız verecekti.
Bize İngilizce hocamız verecekti.
Eren hocanın sınıfa girmesiyle herkes ayağa kalkmıştı."Günaydın çocuklar"dedi.
Sınıfın hepsi birden
"Günaydın hocam"dedi.
Hoca oturun dedikten sonra herkes yerine oturmuş, konuşuyordu.
Sanırım okulun son günü olduğu için kimse telefonunu eline almıyordu.
Ama ben sınıftan kimseyle arkadaş olmadığım için elime telefonumu aldım.
Karneler saat 9 da verilecekti,saat ise şuan 8 buçuktu.
Hoca herkesi serbest bıraktıktan sonra Tuğçe ve Cansunun yanına gittim,daha doğrusu gitmeye çalıştım.
Kerem pisliği yine kapıda durmuş aval aval bakıyordu."Nereye Ahsen hanım"dedi.
"Cehennemin dibine gelicek misin?"dedim.o ise alayla bakıyordu bana.
"Sen gidiyorsan olur"bunu derken göz kırpmıştı.
"Çekil önümden"
"Çekilmiyorum"
"Çekil dedim sana"
"Bir öpücük alayım çekil-"yüzüne yediği yumrukla yere düşmüştü.Ben şok ile ona bakarken ona yumruk vuran kişiye baktığımda bunun yıldırım olduğunu gördüm.
Yıldırım yerde olan keremin üstüne gidip,"Demek öpücük istiyorsun değil mi"bunu söylemesinin ardından hemen iki üç yumruk daha vurmuştu yanağına.
Kerem daha fazla dayanamıyordu.
Birden nöbetçi öğretmenin gelmesiyle hoca hemen,"Yıldırım ne oluyor burda!"demişti.
"Kalk hemen üstünden keremin"hocanın sinirle söylediği şeyin ardından ben hemen devreye girdim.
"Yıldırım kalk şunun üstünden hadi yoksa başın belaya girecek , lütfen hadi son gün zaten"dememle yıldırım keremin üstünden kalkıp ellerini sirkeldi.
"Gidelim burdan hadi Ahsen "sinirliydi anlaşılan.
Yok değil knk.
Tuğçe ve Cansu da gelmişti.
Onlar şaşkınlıkla olanları izliyordu.
"Tamam gidelim"dedim Yıldırım'a cevap olarak.
Nereye gideceksek artık.
"Nereye gittiğini sanıyorsun Yıldırım sen!"
Nöbetçi öğretmenin dediği şeyle yerimizde durmuştuk.
Naneyi yedik.
"Eve gidiyorum hocam daha fazla burada kalamam"
Demişti."Müdürün odasına ikiniz hatta üçünüz sende gidiyorsun Ahsen! Hemen çabuk olun"
Dediği şeyle yüz ifadem değişmişti.
"Ama hocam-""Aması maması yok hadi çabuk olun!"demişti.
Daha fazla uzatmak istemediğim için Yıldırım'a baktım.
"Gidelim "demişti yıldırım.
"Tamam "dedim.
..."Gençler biliyorsunuz ki bugün okulunuzun son günü neden kavga çıkartıyorsunuz anlamıyorum "dedi müdür.
Yıldırım hemen lafa atıldı.Kerem yoktu hâlâ revirde kaşının kanını falan temizliyordur.
"Hocam o suratsız herif başlattı."demişti.
Müdür bana bakıp,
"Senin bu işte ne işin var Ahsen?"dedi."Hocam şimdi ben baştan anlatayım şu olayı "
"Anlat bakalım "müdürün dediğin ardından hemen olan biten her şeyi anlatmıştım.
"Tamam bu seferlik affediyorum yıldırım seni ama başka sefere olmasın lütfen, Ahsen sen de eğer kerem bir daha sana böyle bir şey yaparsa direk bana geliyorsun tamam mı anladınız mı?"
Ikimiz aynı anda,
"Tamam müdür bey"dedik.
Müdür kafasıyla onayladıktan sonra odasından çıkmıştık.
"Ay bunu da atlattık kara gözlüm"dedim yıldırıma bakarak."Evet Ahsen, eğer bir daha yanına yaklaşırsa direk beni arıyorsun tamam mı"hâlâ sinirliydi.
"Tamam Yıldırım bey "hazır ol komutuna girip ona söyledim bunu.
O ise gülmüştü.
"Ah napacağım ben seninle""Kaldım başına, başa gelen çekilir"göz kırptım ve söyledim.
"Hay hay efendim"gülmüştü.
..
Okul bitmiş Tuğçe ve Cansuyla eve dönmüştüm.
Onlara yolda olan her şeyi anlatmıştım.
Yorucu bir gün olmuştu.
Odamın kapısını açmamla direk kendimi yatağa attım.
Ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
.
.
.
.
.
.
Bitti.Oy sınırı:15
Yorum sınırı:30
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sev De Gör / Yarı Texting
Teen FictionSiz: Gülüşünüz diyorum beyfendi kalp ritmimi artırıyor.. Siz: Gözlerin diyorum gözlerimin gözlediği yolları gözleseydi, Gözlerimle gözlerin... Siz:Unuttum ya Siz:Sana göre bir şarkı atayım şuraya bakarsın (; Siz:sanki bi mucize bu aşk Yıldırım gibiy...