Poate ai uitat azi sa dai cu aspiratorul poate n-ai avut chef sa mergi la o întâlnire de afaceri, este perfect normal! Nu întotdeauna avem o buna dispoziție sa facem lucruri pe care ni le propunem înainte ca o zi sau câteva săptămâni. Este important de reținut ca orice ai alege este sa nu ai resentimente sau dacă ai sa înveți sa te ierți cat mai repede, sa spui " sunt femeie și am dreptul sa fac ce vreau, când vreau, sa merg unde vreau, sa stau cat vreau", este foarte importantă chestia aceasta.
De multe ori nici eu nu am chef sa intru la conferințe și mai bine ma dau bolnava decât sa fac ceva ce nu îmi face plăcere in momentul respectiv.
O femeie independenta stie exact când sa facă sau nu facă ceva și de aceea sunt eu aici, sa va ajut sa treceri peste anumite frici și poate sa îmi dați și voi niște sfaturi pe viitor pe pagina mea de Instagram (sheissmonique).
Mai tii minte când erai mica și părinții sau bunicii îți spuneau ca nu ai voie sa faci unele lucruri, dar tu tot le făceai? Ei bine, asta se va aplica și acum, fă ceea ce te face fericita, descoperă necunoscutul și îndrăznește sa faci ceea ce altii îți spun sa nu faci ca poate nu vei reuși sau ca le este ciuda ca vrei sa încercerci ceva nou.
Dragă femeie, fii tu, fii tu și o sa fii fericita, îți garantez ca totul va fii bine, ești o adevarata luptătoare
CITEȘTI
Iartă-te Femeie
Kısa HikayeCartea femeii cu stima de sine scăzută care ajunge să nu-și mai reducă ca la magazin adevărata valoare *Capitolele se publica zilnic sau la doua zile, Multumesc de înțelegere*