Resimde Effal'in elbisesi var
Öncelikle yarın yazıp yayınlayacağım dedim fakat yayınlayamadım zaten 15. Bölüm pek içime sinen bir bölüm değil çok yerde atlamalar yaptım ve Kaan'la ilgilide bir anda geçiş yaptım kötü adama. Bunun farkındayım ve kitabımı tamamladığımda düzenleyeceğim hatta bütün bölümleri. Ayrıca haftanın belli bir günü yeni bölümü yayınlamıyorum. Ne zaman ilham gelir ve boş olduğum vakit yazıyorum. Ama her hafta bir bölüm yazmaya çalışıyorum. Bu arada hani okuyorsunuz ya şu oy butonuna bassanız. Bazen küçücük bir şey bile insanı mutlu eder ya işte o beni mutlu etmeye yeter(yalan yok hem de çok hoşuma gider). Çok fazla konuştum biliyorum son bir şey.
HERŞEYE RAĞMEN GÜLÜMSEMEYİ UNUTMAMANIZ DİLEĞİYLE.
Şimdi sessizce yola devam ediyorduk. Ahhh bir gün kalbim durursa hiç şaşmam. Bir anda yaptığı bu hareket de neydi. Düşünme, düşünme Effal, en iyisi radyoyu açıp ve aklımı dağıtmam lazım. Evet en iyisi bu. Derin bir nefes alıp "Radyoyu açabilir miyim? "dedim radyoya bakarak zaten yüzüne bakamam kalbim bu denli deli gibi çarparken.
"Açabilirsin" dediği an... Hemen radyoya uzanıp açtım. O anda müzik sesi arabayı sardı.
Ah içim gitti
Bir sarılıp koklasam
Derdim bitti
Sararıp solmadan gel
Derde devam sabah akşam
Dönsün başın dersin dünyam
İçine de siner tenine de
Bir geçirirsem seni ellerime
Pervane döne döne
İtaatkar bir köle
Neler geçiyor aklımdan
Tövbe tövbe....
Yok artık cidden tövbe, tövbe. Çalan müzikle Kaan bir anda kahkaha atmaya başlamıştı. Şarkının sözlerini kocaman sırıtarak ona eşlik etmeye başlayınca hızla değiştirdim. Artık utancımdan yerin dibine girdim. Bir de sırıtarak şarkıyı söylüyor. Neyse başka şarkı hadi ..... Bu kez adam akıllı bir tane çıksın hadi...
İstasyonu değiştirdiğimde:
Kitabına uydur gel, uysa da uymasa da
Çekeceğin var elimden, alacaklıyım teninden
Ne dediğimi anladın sen, acil durum uyansana.
Yok artık !!!! Hemen tekrar değiştirdim. Bu kez lütfen artık... Bu da öyle çıkarsa müzik dinlemek yok.
Evet şimdi sırada Pera'dan Sensiz olmaz...
"Ohhh"
Kaan bana küçük bir bakış atıp sırıtmaya devam etti. Ağzımdan kaçırmasaydım iyiydi. Ama zaten utanıyorum ve daha fazla utandıracak bir şarkı dinlemek istemiyordum. Neyse bu daha iyi diğerlerine göre daha imanlı. Tadın yok .... Bal falan bu da ama ne yapalım diğerleri daha fenaydı. Neyse artık kadere ayak uydurmak lazım...
Ateşin içimde yan benimle
Ölmeye geldim de öl benimle
Sensiz ömrümün bu son deminde
Zehir olsan gel bal seninle
Sarhoş eder tenin meyhane
Duruşun yeter koskoca aleme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BeKLeMeK
Teen FictionHayat zaten seçimlerden ibaret değil mi? Bana da sunulan iki seçenek var; ya elimde kalan sevdiklerimle kaçmak ya da intikam için çamura bulanmak... Benim seçimim ise; eğer içimdeki acı dinecekse ben çamur olmaya kararlıyım... BEKLEM...