BÖLÜM 17 DOĞAN

78 18 0
                                    


"Kaybettin çoktan haberin yok," dediğimde Hazal ve Burak çoktan kahkaha atmaya başlamıştı. Bende dayanamayıp gülmeye başladım...

Bir süre oturup bir şeyler içtikten sonra artık çok sıkılmıştım. Ayşin'in Kaan'a sırnaşmaları, benim çaktırmadan Kaan'ı kendime doğru çekmem, artık sıktı yani. Yok yani, bok mu var kızım evli adama sarkıyorsun, utanmasan üstüne atlayıp becer beni diye yalvaracaksın. Şeytan diyor tut saçlarından asıla asıla getir kenefe, sok klozetin içine kafasını birde üstüne sifonu çek. Yani kolayca o badana yapmış olduğu yüzünü temizlemiş olurum. O badanayı bana yapsalar dünya güzeli olurum. Bu bir de badana yetmemiş üstüne astar bile çektirmiş. Cidden bu kız elime kalacak, şeytanın verdiği o fikirler hoşuma gitse de şimdilik uygulamaya geçmeyeceğim...

"Hayatım,"

Oyyy ben senin hayatım diyen ağzını öpeyim. Ayşin hanım duy duy...

Hafif sırıtarak Ayşin'in gözlerine baktıktan sonra "Efendim hayatım" dedim. Valla bu kelimeyi Ayşin'in gözüne soka soka söyleyince bildiğin belimin yanındaki simitlerim eridi. Düşün yani ben onları habire abur cubur yiyip suda boğulmayayım diye yapmıştım hahhahahahha...

"Bir kadeh daha ister misin?" dediğinde Kaan sinsice sırıttı. Bunun anlamını sanki bilmiyorum, ne oldu Kaan beni salak mı zannettin? Beni sarhoş edip dalga geçmen için daha çok fırsat vermiş olacağım. Yok yani bir daha sarhoş olup senin diline düşeceğime Gong Yoo gülerken elektrik keser.... Hayır, hayır Allah korusun... Bu nu ben mi dedim, dilim kopaydı da söylemeseydim. Aaah Gong artık zaten evliyim üzgünüm aramızdaki ilişki bitti ama kalbimdesin unutma...

"Effal?"

"Ha"

" İster misin?" dediğinde Kaan, kendimi topladım hızla.

"Yok istemiyorum" deyip ona baktım. Aslında Gong Yoo kadar güzel gülüyor bu çocuk. Hiç fena değil. Eee yani ben alınca böyle alırım. Gong'u da yüz üstü bıraktım. Ahh ahh biz seninle Gong Yoo; karpuzla peynir, Türk kahvesi ile çikolata ve donla sütyen gibiydik.... Ama şimdi o var maalesef. Hayallerim Gong Yoo bana düşen Kaan öküzü. Ama yalan yok çocuk taş yani hem çok tatlı beni kızdırmadığı zamanlar... Galiba alkol çarptı biraz. Kendimdeyim ama saçmalıyorum. Hazır çakır keyfiyim şu Ayşin'e dalsam mı sarhoştum derim cayarım. Hem anlasalar ne olacak yani onu parçalamak büyük bir haz benim için olur. Tabi ertesi gün gazeteler flaş, flaş ünlü manken Ayşin Kartal saldırıya uğradı. Sonra tak karakola... karakolda ayna var ayna eee gerisi yoksa şarkı farklı mıydı?

"Ufffff"

Kaan birden bana dönüp belime sarılı eliyle kendine daha çekip " Bir daha dudaklarını büzme yoksa daha sabredemem," söylediğinde nereye bakacağımı şaşırıp elim ayağım dolanmıştı. Onun tek bir kelimesi bile benim ayarı bozuyordu. Resmen antene kuş oturuyor ve kanallar çekmiyordu.

Hızla masada garsonun bıraktığı Kaan için sarı mı desem bildiğin çiş rengi yani, ay böyle diyince midem bulandı ama şuan belki biraz daha çakır keyif olmak böyle eli ayağı dolanmış salak olmaktan iyidir.
Tam Kaan uzanacağı sırada hızla alıp kafaya dikledim.

Ahhh lanet olsun ciğerlerim harakiri yaptı resmen. Yanıyorum....Yanıyorum söndürelim mi? Tabi tabi...... Yangın varrrr, yangın varrr .... Halil Sezai' ye de bağladım tamım....
Ohhhh şimdi hadi biraz eğlenelim.
Kaan 'a dönünce bana şaşırmış bir şekilde beni izliyordu.

"Hani içmeyecektin" dediğinde kocaman sırıtıp ayağa kalktım. Ardından "Şimdi canım çekti" deyip omuzumu sirktim.

"Dans edelim mi?" söyleyip Kaan'a elimi uzattım. Ardından hemen elimi tutup kendine çektiğinde üstüne düşmemek için çabalasam da koltukta hemen yanına düşmüştüm.

BeKLeMeKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin