BÖLÜM 13 ŞANS YOK

105 19 1
                                    

Akşam sanki inat etmiş gibi sabaha dek ağlayan Gökalp bir gram uyutmadı. Ayrıca artık gözlerimi açık tutacağımı da sanmıyorum. Azıcık Kaan Bey uykusuz kalsa sorun olmaz herhalde. Sonuçta bir işe yarasın dimi...

Usulca Kaan'ın uyuduğu odanın önüne kucağımda Gökalp ile geldim. Sessiz ve dikkatli bir biçimde kapıyı açıp içeri girdiğimde yatakta rahatça uyuyan Kaan'ı görünce durdum...

Bu bildiğin camış gibi uyuyor. Hahahhaha....Birazda sen uykusuz kal. Hihhhh omuzumu silkip yavaşça yatağa yaklaştım. Ardından Gökalp'i yanına koyup geri çekildim. Bir kaç yastık alıp Gökalp'i koyduğum tarafa dizdim düşmesin diye.

Acaba Gökalp'i bu camış ezer mi uyurken?. Yok ya Gökalp'le dün akşamki deneyiminden sonra kesin o Kaan'ı yataktan atar . Hahhahahahaah... Acaba annemler nasıl uyumayı başarıyordular. Anneciğim birde benle o kadar çok uğraşıyorsunuz. Siz harikaymışsınız....

Aaaaaaaahh... Daha fazla gözlerimi açık bırakamayacağım kesin. En iyisi plan tamamlandığına göre gidip en sevdiğim işi yapmalıyım. Uyku bekle ben geliyorummmm...

Sessizce odadan çıkıp odama koştum. Yatağımı görünce koşup üstüne atlamamla....

Kıt... Kıt... kat... KATTTTTT...

"Aaaaahhh"

Olamaz ya olamaz.... Yatağımın kırılacağı zamandı şimdi ya. Uyumak haram bana ya bir kere rahat bir uyku uyuyayım da Kaan'ın yanında uyumaya bile razıyım. Şaka şaka hihhhh onunla uyumaktansa uykusuz kalmayı tercih ederim. Külahıma anlat sen... Kapa çeneni iç ses. Önce Gökalp deli gibi uyumasından sonra yatağımın kırılması yuhhh artık....Ne kadar şansızım ya.. .

"Offfff... Benim uyumaman için başka bir şey kaldı mı? "

Zirrrrrr... zirrrrrrr. Zirrrrrrr

"Haaa bir tek sen kalmıştın, çal çal iyi çal senin gibi saatin taa... Bir dakika saat kaç ya hayır ya olamaz!... Hemen hazırlık yapmam lazım Sosyal Hizmetlerden geleceklerdiler. Neymiş efendim arada böyle gelip Gökalp in durumuna bakacaklarmişta eğer olumsuz bir rapor dahilinde Gökalp'i alacaklarmis. Onlara anca Gökalp'in boklu bezini alirsiniz diyectim zor tuttum kendimi. Gecen gelen kadın gelmese bari yoksa yedim ayvayı... Başka uğraşacak işim yok bir de Sosyal Hizmetlerle uğraşıyorum. Hadi kalk Effal onlara yem veremezsin.

"Bak Gökalp ben senin için nelerle uğraşayım sen üstüme işe pardon çakmak daha dogru. Senin o kat kat olmuş bacaklarını ısıracağım ama şimdi hazırlığa başlamalıyım.

Ayağa kalkıp kapıya yöneldim odadan çıkmadan önce kırılmış güzelim yatağma baktım.

"Yadigarım seni değiştirme vakti gelmiş üzgünüm"

Odadan çıkıp Gökalp'e bakmak amacıyla Kaan'ın tekrar odasına yöneldim. Yavaşça kapıyı aralayıp kafamı uzattım. Onların o halini görünce şok oldum.

Bana mış marazı Gökalp'in şunların haline bak ya. Hızla odama koşup telefonumu aldığım gibi tekrar Kaan'ın odasına girdim. Halen daha aynı pozisyonda uyuyordular. Telefonumun kamerasını açıp anı ölümsüzleştirdikten sonra sessizce odadan çıktım. O kadar tatlı görünüyordular ki saatlerce izleyebilirdimleri yani Gökalp'i izleyebilirdim de ama zamanım yok.

Bir bak ta beyefendiye ablasını uyutmasın Kaan'la öyle sarmaş dolaş uyusun ohhhh. Paşa ya bak sen...

Güzel bir kahvaltı sofrası hazırlayıp kendimi koltuğa attım.

BeKLeMeKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin